מוצרי יצירה משובחים -

יום ראשון, 2 בפברואר 2014

Love Street- הזמנה לשיטוט בסמטאות ההשראה הצבעוניות

שמחה, נלהבת ומלאת התרגשות לספר לכם על המיזם החדש שלי.

לאחר עבודה אינטנסיבית ויצירתית במיוחד עם חבורה גדולה, מוכשרת ומקסימה נולד אתר Love Street - מיזם לייפסטייל ענק, עם עשרות כותבים, יוצרים ובלוגרים.

Love Street היא תחנת עצירה וטעינה של השראה צבעונית ומשמחת, והאתר, בליווי עמוד הפייסבוק מהווים מקום קהילתי, שוקק חיים, איכותי ועדכני. 

מזמינה אתכם עם חיוך ענק  לסמטה הצבעונית והמדליקה שלנו בה תוכלו להתעדכן בפוסטים השווים ביותר בתחומי הלייפסטייל - עיצוב, אופנה, תרבות, D.I.Y, אוכל, אופנה ועוד.

והכי מומלץ לשמור על קשר יומיומי: להרשם לעדכונים במייל, ולהשאר מעודכנים בעזרת לייק לעמוד הפייסבוק 


צילום: ריקי בירנבוים


 צילום: חדווה קלינהנדלר


 צילום: נעה קדמי


 צילום: שלי גרוס

4 תגובות:

  1. באתי לעבוד ואז נכנסתי לאתר ואופס... נעלמה לי שעה מהחיים :)
    המון בהצלחה, נראה מעולה

    השבמחק
  2. בהצלחה ! מחכה לקרוא עוד .....

    השבמחק
  3. צילום מהמם, כרגיל סחפת אותנו

    השבמחק
  4. קיבלתי המלצה מחברה בפייסבוק.
    מאוד שמחה לראות שזה מיזם שלך כי אני אוהבת מאוד גם הבלוג שלך.
    בהצלחה!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)