מוצרי יצירה משובחים -

יום שבת, 7 בפברואר 2015

ג'לי פלייט

אתם יודעים שיש לי גם אתר נוסף? אותו אתר שהקוראים המתמידים בבלוג כבר קראו שפתחתי, והקפאתי, וסגרתי ומה לא?  אז למי שלא קישר עדיין -  Lovestreet הוא אתר מדליק מלא בתכני לייפסטייל מקוריים ומגוונים שנכתבים במיוחד עבורו על ידי מיטב הבלוגריות והיוצרות. אני מנהלת ועורכת אותו, וכמו כן גם בעלת ערוץ תוכן משלי, ולא פעם, כשיש לי רעיון לפוסט יצירתי ומיוחד שיכול להתאים גם פה בבלוג וגם שם, קצת קשה לי לבחור היכן באמת כדאי לפרסם אותו. לשמחתי - ההתלבטות הזו לא מגיעה לעיתים קרובות. ומדוע אני מספרת לכם את זה? בעיקר מפני שאתמול פרסמתי פוסט חדש על מוצר יצירה מלהיב, ממכר וסופר יצירתי, שאני יודעת שרבים מקוראי הבלוג שלי יהנו מאוד להכיר - ג'לי פלייט.
אני מזמינה אתכם לקרוא את הפוסט, ונפגש שוב פה בבלוג בהמשך השבוע, בפוסט חדש וחגיגי לכבוד 1,000,000 צפיות בבלוג :)
שיהיה שבוע טוב!


תגובה 1:

  1. אהבתי. מתאים רק לצבע אקרילי?

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)