יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

יומני היקר

שמחה להכריז על פתיחת הקורס האינטרנטי החדש והמאוד מרגש שלי - קורס יומנים ויזואליים (Art Journals).


התמונה מכאן

יומן ויזואלי הוא המקום להביע את עצמנו, לשרבט, לצייר, להדביק, לחלום, לכתוב, לתעד, להתנסות - ופשוט ליצור. זה המקום שמרכז באופן ויזואלי את מי שאנו באותו הרגע, את מה שאנחנו רוצות להביע, ואת מה שאנו מרגישות. מעבר לכל זאת, ההתנסות ביומן ויזואלי היא כיף גדול - משחררת, זורמת, מלאה קסם, פליאה, המצאתיות, התנסויות חדשות וסיפוק.



התמונה מכאן

הקורס בנוי משמונה שיעורים אינטרנטיים (שהם בעצם פוסטים משובחים ועשירים מאוד בבלוג יעודי הפתוח רק למשתתפות הקורס) וגם מקבוצת פייסבוק פרטית המהווה קהילה חמה ועוטפת (מנסיון!) בה משתפים את היצירות, התהליכים, מתיעצים ומפרגנים.
התמונה מכאן


הקורס מתאים לכל מי שרוצה לתת מקום ליצירתיות בחייה, שרוצה ליצור לעיתים קרובות יותר, להתנסות בחומרים, טכניקות ודרכי הבעה חדשות, להביע את עצמה בחופשיות ובלי פחד, שמעונינת לחזור ליצור כמו פעם אך חשה חסומה, ולמי שרוצה לזכות בשעה נעימה, שקטה ויצירתית עם עצמה כדבר שבשגרה. בקורס נתמקד בעבודה עם חומרים וטכניקות רבות, לצד התבוננות פנימה, שחרור מחסימות יצירתיות, ועידוד ההעזה והשמחה שביצירה. אני מעניקה לכל משתתפת את מלוא תשומת הלב, ושמחה ללוות תהליכי יצירה שונים, לייעץ ולעודד.



התמונה מכאן


הקורס מתאים לכל אחת, ללא קשר לגיל, נסיון קודם בתחום, כשרון, או כמות הזמן הפנוי שיכולה להקדיש לכך. הכל מתאים, הכל נכון - זה יומן אישי, בקצב אישי, ללא כל תחרות או השוואה.
אפשר לקרוא עוד על הקורס בפוסט הזה.

מחיר קורס היומנים הויזואלים שיתחיל ב - 20/11 הוא 210 ₪ ואם זו נשמעת לכן כמו הדרך הנעימה ביותר לזמן איכות עם עצמכן, כדי להתבונן בשמחה פנימה - אתן צודקות!

בשבוע הקרוב תנתן מתנה מיוחדת לנרשמות לקורס: 50 ש״ח במתנה למימוש חופשי בחנות חומרי היצירה מסטיקים. ניתן לממש את המתנה בחנות האינטרנטית או בחנות הפיזית ברעננה.


מזמינה אתכן להרשם ולהצטרף. לחיצה על הכפתור תעביר אתכם לתשלום דרך פייפאל (מתאים לכולן, אין צורך להיות בעלות חשבון באתר, זהו אתר מובטח ואמין ביותר, המוביל בעולם לתשלום באינטרנט). ואם אתן עדיין מתלבטות - טוב לדעת שאני מציעה אפשרות להחזר כספי מלא אם מסיבה כלשהיא לא תרצו להמשיך לאחר השיעור הראשון, אז הנה עזרה קלה בהחלטה למתלבטות שביניכן :)










יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

כל מה שרציתן לדעת על קורס האינטרנט "יומנים ויזואליים"

קורס יומני האמנות (Art  Journaling) הוא קורס אינטרנטי שמתרחש בבית הפרטי שלכן ועל גבי מסך המחשב - באמצעות בלוג מיוחד, וקבוצת פייסבוק סגורה למשתתפות בלבד.



יומני האמנות הם דרך יצירתית מופלאה להביע את עצמנו, להגביר את היצירתיות בחיינו, להקדיש זמן איכות לעצמנו בלבד, לשחק כמו ילדים עם חומרים, צבעים ודפים בשלל טכניקות, ולגלות עולמות חדשים על גבי היומן. זה מקום בו  נוכל לשקף לעצמנו את יומנו ואת מה שעובר עלינו, לפעמים הישר מתת המודע אל דפי היומנים, דרך מרתקת לגלות פרטים ומחשבות שאולי אפילו לא היינו מודעות אליהן. היומן הוא מקום לא שיפוטי, ללא שום ביקורת, שיקבל באהבה כל קו, כתם, צורה או טקסט שתבחרו להוסיף לו, בקצב שלכן, לפי מידת הזמן הפנוי לכך העומד לרשותכן. קורס יומני האמנות הוא מסע נפלא שאורכו חודש וחצי, ואחריו תוכלו להמשיך גם בעצמכן, ליצור בהשראתו עוד ועוד בהנאה רבה.

איך מתנהל הקורס?
בבלוג הקורס  יעלו במשך כחודש וחצי  8 פוסטים, שהם 8 שיעורים מקיפים. בהשראת כל פוסט המשתתפים בקורס יצרו בזמנם החופשי עמודים ביומנים שלהם. אפשר לעשות זאת ממש בימי הפרסום של כל פוסט, או בימים אחרים, אם מפספסים שיעור, לא קרה שום דבר, אתם קובעים את הקצב שנוח לכם, את משך הזמן שתקדישו ליצירה, ואפילו את החומרים והנושאים המועדפים עליכם, בהשראת הפוסטים כמובן.
קבוצת הפייסבוק הפרטית של הקורס, היא המקום בו משתפים, מחווים דעה, מקבלים פידבק, מתיעצים, מתמלאים בהשראה מיוצרים אחרים, ועוד. מנסיוני האישי, הקבוצה נהדרת ותורמת המון לתהליך היצירתי. אני כמובן עוקבת אחרי כל מה שעולה לקבוצה ונותנת פידבק. ניתן גם לפנות אלי באופן פרטי, אם מתביישים או חוששים לשתף את הקבוצה כולה.

נושאי הלימוד רחבים, ונוגעים בעיקר לטכניקות ולחומרים מעניינים וכיפיים, מצד אחד, ולתהליך יצירתי אישי- התגברות על מחסומים, העזה, חופש פעולה, מקורות השראה אישיים, ועוד, מצד שני.

איזו השראה מפתיעה: שימוש בניירות משקיות תה

מי אמר שצריך צבעים בשביל לצייר או לצבוע? בקורס תלמדו המון טכניקות מפתיעות - כמו זו למשל...
לחצו כאן כדי לראות מה קורה כשמורידים את ניירות הקרפ.

הקורס מתאים למי שרוצה  להקדיש זמן איכות יצירתי לעצמה, להגביר את היצירתיות בחיי היום יום ואת התשוקה ליצירה, ובו זמנית להרחיב את היכולות ומאגר הכלים הפרטי.

הקורס מתאים לכולן - אין קשר לרמת ניסיון או כשרון, אין שום חובה לקנות חומרים מיוחדים (אם כי יהיה פוסט שימושי עם המלצה על חומרים) וגם  מי שעסוקה מאוד, תוכל להקדיש אפילו שעות בודדות בשבוע, ותמצא שהקורס כיפי באופן מיוחד, ממלא, משחרר, ומעורר מאוד את היצירתיות.

תוכלו לקרוא עוד על הקורס בפוסט הזה.



מחיר הקורס - 210 ש"ח. הבטיחו את מקומכן בקורס שיתחיל ב-20/11. בשבוע הקרוב תנתן מתנה מיוחדת לנרשמות לקורס: 50 ש״ח במתנה למימוש חופשי בחנות חומרי היצירה מסטיקים. ניתן לממש את המתנה בחנות האינטרנטית או בחנות הפיזית ברעננה.


להרשמה דרך אתר פייפאל המאובטח, המאפשר קבלת תשלום בקלות (אין צורך להיות בעלים של חשבון פייפאל כדי לשלם דרכו) - לחצו כאן.
אם מסיבה כלשהיא, עד 24 שעות לאחר השיעור הראשון בקורס, תשנו את דעתכן - תוכלו לקבל החזר מלא, ללא כל צורך בהסבר נוסף.







פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...