יום שני, 2 במאי 2016

מוצר יצירה מנצח ותכשיט עם עיצוב אינסופי

כשאני נכנסת לחנויות יצירה, אני מחפשת את הדבר המיוחד שיתפוס לי את הדמיון. תמיד יש מוצר אחד, פשוט למדי, נחבא אל הכלים, שמביט עלי, ואני מביטה עליו - ושנינו יודעים שהוא שווה הרבה יותר ממה שכולן רואות בו... ואז אני לוקחת אותו לחדר הסטודיו שלי (משלמת קודם, ברור, לא סתם לוקחת), ושם אני מתנסה בעבודה איתו, משדכת לו כל מיני חומרים אחרים, מגשימה רעיונות,  ומאפשרת לו להראות לי למה הוא מסוגל.
וכך בדיוק היה עם מדבקות האפוקסי העגולות והשקופות האלה!
 

לא לקח לי יותר מכמה דקות של התנסות איתן כדי להבין שיש פה משהו! ראיתי שהן פשוט עפות לי מהידיים, וטיפות גשם ענקיות מעוצבות בפאטרנים משגעים מתחילות להערם על השולחן.

אז ניסיתי עם נייר כזה, ואחר, ואז עם הדפס צבעוני, ומשהו בשחור לבן, ועם וואשי טייפ, ואחרי זה גם עם ציור שלי.... וזה היה כל כך כיף! המסגרת הבוהקת, דמוית הזכוכית, האפקט התלת מימדי...


בהתחלה חשבתי כמה הם יהיו יפים בתור מגנטים, ובינתיים אצתי רצתי לקנות עוד כמה חבילות (הן די זולות בסך הכל).. וההתנסויות המשיכו...

מכיוון שבין קניה לקניה חלפו כמה ימים -  בינתיים הייתי עסוקה כבר עם חלקי תכשיטים שמלאו את כל שולחן העבודה שלי, ואז הגיעה המחשבה - למה לא לשלב בעצם?

לקחתי את התליון המוזהב והיפה הזה, ועוד כמה ניירות יפהפיים, תראו את זה למשל - זה מעטיפה של מוצר יצירה אחר בכלל, שהיתה כה יפה שהייתי חייבת לשמור אותה ולא לזרוק :) והתחלתי להדביק, לגזור, ולשלב בתליון.


ואחרי הנייר, ניסיתי גם עם בד -  ויותר מכל אהבתי את מה שהתקבל עם הבד הכחול לבן היפה הזה, שתמיד מזכיר לי משהו יפני.


ניסיתי לשלב גם מגוון סרטי בד המיוחדים מהאוסף היפה שלי ...


את הסרט הזה יותר אהבתי הפוך בכלל....אז הפכתי. בסטודיו שלי מותר לי לעשות הכל:)

ֿ

ואז חשבתי לעצמי - למה להסתפק בעיצוב אחד לשרשרת, ולבחור את העיצוב המועדף - כשיש כל כך הרבה מדבקות ועיצובים על השולחן שלי? הרי אפשר להחליף בהתאם למצב רוח, וללוק היומי... 

מדובר במוצר יצירה מקסים ביותר וזול יחסית  - שאריות קטנות של נייר או בד מספיקות בהחלט - ולכן, לא חייבים לעשות שימוש בחבילות נייר יקרות במיוחד, כי המון מוצרים מגיעים עם עטיפות עם איורים ופאטרנים נפלאים. עיגול האפוקסי הדביק משתדך נפלא למגנטים, לתכשיטים, כרטיסי ברכה, ולכל מה שהדמיון שלכן יכול להמציא... כל שצריך לעשות הוא להצמיד את המדבקה למשטח המעוצב, להדק קצת להדבקה טובה יותר, ולגזור בעדינות מסביב.

ומכיון שאני שמחה לספר פה שבוטיק היצירה האינטרנטי שלי נפתח שוב השבוע (ועשרות מוצרים מהממים עולים לאתר כבר עכשיו ובימים הקרובים), תוכלו לרכוש את החומרים של הפרויקט באתר החנות:

את המדבקות תמצאו כאן
וערכה של חבילת מדבקות, תליון מוזהב, ומטר של שרוך עור שחור ודק תמצאו כאן

נהניתי מאוד מהפרויקט, מקווה שגם אתן תהנו - אל תשכחו לשתף אותי בתוצאות וברעיונות! איריס


6 תגובות:

  1. הי. זה מקסים! וכייפי במיוחד. איך סוגרים את השרשרת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אפשר לסגור עם סוגרי מעיכה בגודל המתאים (חרוז שמצד אחד פתוח ומצד שני מתחבר ללואה או סוגר, ומועכים אותו על גבי השרוך עם פלייר, כך שהוא נתפס חזק) - אבל אני ממליצה פשוט על קשר פשוט. בעור זה נראה מצוין! כל הכתוב כא מתיחס לשרוך עור. אם מדובר בשרשרת - אפשר לקנות מוכנה ופשוט להשחיל - התליון מאוד רחב ומאפשר מעבר לשרשרת.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  2. מקסים!
    יש אפשרות לרכוש תכשיט מוכן?
    השרשרת עם הציפור מקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה הילה. כתבי לי אימייל irisfgl@gmail.com או כתבי לי את שלך. ותודה :)

      מחק
  3. מקסים!
    יש אפשרות לרכוש תכשיט מוכן?
    השרשרת עם הציפור מקסימה

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...