יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

פאנל החולמות והמגשימות - הכירו את מירי בלבול

סיפרתי לכם כבר על כנס החלומות המיוחד שיתקיים בשני הקרוב, והיום אני רוצה להציג חברת פאנל נוספת - שחולמת ומגשימה בגדול ובעלת אנרגיה ורוח עשייה יוצאות דופן. שמחה  להציג את מירי בלבול - מעצבת, סטייליסטית, בעלת Sculla לימודי הום סטיילינג, ויזמית של פרויקטים מיוחדים ביותר, לדוגמה - על צו 8 למעצבים שמעתם?


  חדר של חייל פצוע שעבר עיצוב מחדש במסגרת "צו 8 למעצבים"

צו 8 למעצבים הוא פרויקט ענקי בו לקחו חלק עשרות מעצבים, ספקים, חנויות ומגזין נישה וכל זה בכדי לתת לחיילים פצועים או מעוטי יכולת חדר יפה יותר לחזור אליו לאחר הלחימה בקיץ האחרון. מי חלמה את הפרויקט והגשימה אותו וסחפה אחריה המונים? מירי בלבול כמובן! ומדוע אני מתחילה דווקא בפרויקט הזה? כי הוא מדגיש פן מאוד חשוב בעשיה הבלתי פוסקת  של מירי - את הצורך שלה להעביר הלאה, לעזור, לשתף ולחלוק את הכשרון, את הידע ואת מתנת העיצוב. מפתיע לגלות שאל העיצוב כמקצוע הגיעה לפני כעשור בלבד, לפני כן שרתה שנים רבות בצבא הקבע, כמנהלת מחלקת ההדרכה של חיל האויר, אבל חלמה עיצוב, רצתה עיצוב, ועבדה שנים על הכנה עצמית לרגע שתעזוב את הקרירה הצבאית לטובת הקריירה החדשה. מירי  ידעה בוודאות, עוד לפני שהתחילה, שתעשה חיל גם בה, כי היא חייבת להצליח, ובגדול. היא הוכיחה את עצמה מבחן אחרי מבחן, נצמדה בדיוק להזדמנויות שחשקה בהן, לא קיבלה "לא" כתשובה סופית, לא הביטה אחורה, העיזה לבקש, לפנות, לשאול, למדה מכל מי שמצאה אותו ראוי.

מירי מריצה תוכניות רבות במקביל, ומוציאה אותן לפועל באופן סדרתי. היא קמה כל יום בארבע בבוקר ועובדת קשה על הגשמת  כל חלום וחלום  - וכולם יפים, גדולים, יחודיים, מעוררי השתאות וכבוד. על קצה המזלג, הנה הצצה לפרויקטים עליהם היא עובדת בתקופה האחרונה: הלבשת בתים, לימוד וניהול של בית ספר לסטיילינג, פרויקטים קהילתיים ענקיים, סדנאות מיוחדות למעצבים, סיורי לימוד ביעדים שונים בחו"ל, ספר חדש עם אורלי רובינזון, וזה עוד בלי לספר על כמה תוכניות גדולות שמתבשלות ברגע זה אבל הן עדיין סודיות...

 מירי (משמאל) בשיעור/סיור בשוק הפשפשים

מירי אשה עם עוצמות אדירות, שחולמת, פועלת ומגשימה, ומעבירה את זה הלאה. קצרה היריעה פה בפוסט מלהעביר את העוצמה הזו שלה במלואה. בשביל זה תצטרכו לבוא ולראות אותה על במת פאנל  "חולמות ומגשימות"  ביום שני הקרוב...שם היא תתארח עם 3 חברות הפאנל הנוספות.


את כל הפרטים על ארוע  Day Dreaming תוכלו לקרוא כאן, וכרטיסים אחרונים ניתן לקנות ישירות מכאן






יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

פאנל החלומות והמגשימות - הכירו את אנה לוקצקי

בשבוע שעבר סיפרתי פה על ארוע day dreaming 2014 - חולמות ומגשימות, שיתקיים בסינמטק תל אביב ב 1/12. סיפרתי על ההרצאה המסעירה של יובל אברמוביץ', מחבר "הרשימה" - שיגרום לנו להעלות את החלומות שלנו על הכתב, לנסחם כראוי ולצעוק אותם (אםשר גם בשקט) לעבר מי שיכול לעזור לנו להגשים אותם. ספרתי גם  על הרצאתה של עדי מאור סיסו - מרצה מובילה בתחום הניהול העצמי שמלמדת איך להגשים את החלומות שלנו בצעדים קטנים המשתלבים בחיי היום יום העמוסים שלנו על שלל תפקידינו השונים, וכמובן - על הפאנל המשובח של 4 נשים מדהימות, עוצמתיות, שחולמות ומגשימות - אנה לוקצקי, מירי בלבול, חגית אזולאי - רוזנס ואורלי אלקלעי.
הגיע הזמן לספר עליהן ולהקדיש לכל אחת פוסט קצר משלה. את הפוסט הראשון אני מקדישה לאנה לוקצקי מ"הבוטיק הנודד של אנה". איך כותבים פוסט קצר על אנה - באמת שאני לא יודעת.... אני  התכוונתי להפגש איתה לקפה "קצר" באמצע יום עבודה כדי לשוחח ולהכיר אפילו יותר לפני הפאנל, ונסחפתי לשלוש שעות וחצי של חיוכים ודמעות. היא מחשמלת! והסיפור שלה כל כך מרתק ובוודאי ובוודאי שאינו קצר. אני כל כך שמחה שגם  אתן תזכו להנות מהחוכמה שלה, מהיחודיות של הדרך שלה ומהחלומות שלה בפאנל בכנס.

אבל בואו נתחיל מההתחלה -

אנה לוקצקי היא מרצה לסטיילינג והלבשה נכונה, בעלת הבוטיק הנודד של Anna וחנות הדגל בשנקין ת"א עם אג'נדה חברתית יוצאת דופן. היא גם אושיית פייסבוק מעוררת השראה! אה, ועוד משהו קטן  - היא גם הזוכה בתחרות העסקים הקטנים של בנק הפועלים לשנת 2014, הנה, תראו :


אנה היא אשה מסקרנת, מרתקת, בעלת מוטיבציה אדירה וחוכמה רבה. התרגשתי  מאוד וישבתי מרותקת ממש כשספרה לי את הסיפור המעניין, הפתלתל והמפתיע שלה, המלא בנתונים לא פשוטים ובשיאים אישיים מרשימים - מעלייתה מרוסיה הישר לקיבוץ בצפון בגיל 11, ילדה זרה שלא דוברת את השפה, שיושבת ימים ארוכים בחופש הגדול ושוקדת על העברית כי היא יודעת שזה הקלף שיוביל אותה ויקדם אותה, דרך לימודי עיצוב גרפי וסטילינג (שהפך למקצוע), וסיפור אהבה גדול שהפסיק וחודש אחרי שנים, אהבה שהיא עוד מקור כח שמאפשר לה ללכת עם החלומות שלה ושלמען האהבה הזו שצמחה בינתיים למשפחה, הרחיקו יחד עם הצפון, שם בנתה את עצמה מקצועית מחדש כבעלת בוטיק ביתי, מחוסרת כל קשרים או כסף, אך מצויידת בכשרון, חזון, והרבה החלטיות ותמיכה. עם ילדה קטנה על כל יד היא ארחה נשים בחדר הנוסף בביתה שהפך לחנות קטנה, שהלכה וגדלה עד שנאלצו לעבור... ומשם יצאו הבוטיקים הנודדים שלה לכל הארץ, עד שהגיע היום שהיה נכון ואפשרי לחזור שוב ל אזור המרכז האהוב, ולהצליח גם כאן, בתל אביב! אנה היא לא רק סטייליסטית או בעלת בוטיק מצליח, היא גם מעבירה הרצאות שהיא מגדירה כ"משנות חיים" ומן הצד זה יכול אולי להשמע די מוגזם - מה לסטיילינג ולשינוי חיים, אבל אחרי 3 שעות וחצי של שיחה איתה  וקריאה של עשרות סטטוסים עמוקים וחושפניים בעמודי הפייסבוק שלה,  אני מושכנעת שכל מה שאנה נוגעת בו מתמלא בקסם, בחוכמה, במסירות ובנחישות שלה. היא באמת מעוררת השראה אדירה.
אני מתרגשת לפגוש שוב את אנה על גבי במת הפאנל של חולמות ומגשימות בכנס Day Dreaming  שלי. מזמן לא פגשתי אדם שריתק וריגש אותי כמו אנה.
ואם אתם סקרנים ורוצים להכיר את אנה כבר עכשיו, גשו לעמוד הפייסבוק שלה שמושך המוני קוראים מדי יום ביומו, ופשוט קראו, פוסט אחרי פוסט, ותקבלו הצצה לחיים של אשה מיוחדת, שמגשימה את החלומות שלה ומקשיבה היטב למה שהלב שלה אומר. שמשקיעה את הנשמה שלה במה שהיא עושה ונחושה להצליח. שעושה את זה בצורה יסודית, מקצועית ביותר ועם המון רצינות ואהבה.


ומה עם הזר הזה על הראש של אנה? אי אפשר שלא לתהות, אז הנה, כמו על כל דבר חשוב, אנה משתפת בסטטוסים שלה בפייסבוק גם על זה. שווה לקרוא... והכי יפה - הסיומת:

"...ולא.., הזרים שלי לא מפעילים אצלי את שריר האומץ... כי אני חושבת שהדבר המפחיד הוא להיעלם בתוך ההמון, להפסיק להתבלט ופשוט לרצות להיות "כמו כולם"."

ובעודי מחברת את הפוסט הזה, אני רואה שאנה פרסמה סטטוס ארוך וחדש בעמוד הפייסבוק שלה. אני קוראת אותו ומבינה שבכל זאת - אני לא יכולה לספר לכם מי זו אנה... בטח לא כמוה. אז הנה הצצה נוספת, ובמפגש שלנו, על במה אחת, עם עוד 3 נשים שחלומות ומגשימות, תוכלו לגלות עוד מהקסם שלה ושל יתר המשתתפות הנהדרות, ולקחת קצת מהאנרגיה  של הנשים העוצמתיות האלה, שחלומות ומגשימות!

ועכשיו למילותיה של אנה, טרי ממש מערב זה:

"פעם, כשהייתי בת 5, שלחו אותי לרקוד.... לא כי הייתי טובה בזה, לא כדי שאהיה רקדנית מקצועית ואפילו לא בכדי שאגשים חלום של מישהו אחר... אלא בשביל שאולי ארזה קצת...
שמעתי שדיברו עלי בחדרי חדרים, שיחות כאלה, שהיה אסור לילדים להקשיב או להיכנס לחדר... נעלבתי עד עמקי נשמתי, כי כבר בגיל 5 הייתה לי נשמה של בת 60 לפחות....
כמו כל ילדה רוסיה הלכתי לחוג של ריקודים סלונים.... הבעיה שבריקודים סלונים היה צריך בן זוג....
אז חיפשו קצת ומצאו...
ילד אחד- ששלחו אותו לרקוד.... לא כי היה טוב בזה, לא כדי שיהיה רקדן מקצועי ואפילו לא בכדי שיגשים חלום של מישהו אחר...
אלא בגלל שהיה שמן.. בשביל שאולי ירזה קצת....
ואני ישר התאהבתי... לא בילד, חלילה!... בריקוד...
ועם הזמן נהייתי טובה בזה, ראיתי את זה לפי איך שהמורה היה מסתכל עלי.... כל פעם כשהייתי נכנסת לסטודיו עם רצפת הפרקט החומה- הייתי מכניסה את הבטן, בכדי שיחשבו שאולי כבר רזיתי.... בגיל 5.
ואז הופעתי אין ספור הופעות ונרשמתי גם לריקודי פולקלור. שם לא הייתי צריכה את הילד השמן לידי... הספיק לי רק את עצמי.. שיעורי הבלט הקלאסי הנוקשים הכניסו לי את הבטן פנימה והרזו את רגלי ועדיין הייתי הכי שמנה בכיתה, אבל גם זאת שעומדת בשורה הראשונה באמצע חצי צעד לפני כולן.
ואז עלינו לישראל. לא נשמתי בלי הריקוד. נרשמתי לחוג במתנ"ס בראש פינה ובסוף שנה המורה הפרחה לקחה אותי לרקוד איתה ריקוד סולו, למרות שהייתי גדולה ממנה ב 2 מידות לפחות במידת בגד הגוף ההדוק שלבשתי...
כל תקופת התיכון רקדתי בבית ספר למחול בתל חי. חוויה של צמיחה ומשמעת והתבגרות טובה יותר.
ושנאה גדולה יותר ויותר לגוף שלי -שלא רצה להרזות. כבר בכלל לא זכרתי את הילד השמן, אבל את הבטן תמיד זכרתי להכניס כשנכנסתי לסטודיו... אולי הפעם בכל זאת קצת רזיתי.
מופע הסיום היה השיא, הייתי בשיאי הגופני, במקום בולט מספיק על הבמה ולא רק כי הייתי גדולה ב- 2 מידות לפחות במידת בגד הגוף שלבשתי... כי הייתי טובה ושיקפתי את כל המיומנות הרגשית והגופנית שרכשתי במשך השנים הרבות של לימודי מחול.
כבוגרת התקשיתי לחזור לרקוד... בעיקר כי התקשיתי להחזיק את הבטן כל כך בפנים... הייתי חייבת להוציא אותה החוצה. וגם כי לא ראיתי את עצמי חיה את חיי העוני של רקדן ממוצע בישראל שמצטופף עם עוד 2 שותפים בדירת חדר ביפו.... ידעתי שלא יהיה שם מקום לבטן שלי.
היום אני לא רוקדת ולא מחזיקה את הבטן בפנים.
ויש לי את כל מה שיש לי בזכות הגוף שהיה לי כל כך קשה איתו והיום כל כך קל לי איתו. ולכן, נשים יקרות, יש אותי ואת הבטן שלי... ממנה אני מדברת וממנה אני מרגישה וממנה אני כותבת וממנה אני חולמת וגם מגשימה!"


מזמינה אתכן לפגוש את אנה, ואת יתר חברותיה לפאנל, אשר לכל אחת מהן אקדיש פוסט נפרד ומיוחד השבוע, בכנס  Day Dreaming שיתקיים בסינמטק תל אביב בום שני 1/12 בין תשע לשתיים. פרטים מלאים על הכנס תוכלו למצוא כאן

כרטיסים אחרונים לכנס במחיר 280 ש"ח במקןם 310 ש"ח תוכלו לרכוש כאן



יום שבת, 15 בנובמבר 2014

Knot & Bow - נעים להכיר

מה משותף למרתה סטיוארט, אופרה ווינפרי ולי? כולנו אוהבות את Knot & Bow - חברת מוצרי הנייר האמריקאית והטרנדית.. 
את Knot & Bow הקימה Erin Ozer ב-2010, וכמו כל עסק מצליח, הוא לא הפך לכזה בן לילה .בתחילה היה זה עיסוק צדדי שנבע מהאהבה שלה למוצרי נייר - בעיקר לכל מה שהעלה ריח של פשטות ונוסטלגיה כמו נייר חום שעטף את הסנדויץ' בילדותה, או עוגה טרייה קשורה בחוט twine חמוד, אך עד מהרה הפך Knot & Bow לעסק מצליח עם ליין מוצרים גדול ומהודק ההנמכר ברחבי העולם וזוכה להתייחסות בבלוגים ובמגזיינים הנבחרים ביותר - מרתה ואופרה, כבר הזכרתי? ועכשיו, אני שמחה לארח את המוצרים המדליקים שלהם גם בחנות שלי






לכל המוצרים שלהם יש קסם מיוחד - הם נבחרים בקפידה רבה וניכרת עליהם האיכות, ואחידות הסגנון: הם פשוטים, מינימליסטים, שימושיים, צבעוניים, טרנדיים מאודומיוצרים עד כמה לרוב בארצות הברית. חוטי ה-twine שלהם, נודעים ביחודם ואיכותם - עשויים 8 חוטים, מגיעים במגוון גוונים יפהפה, גם בשילוב גוונים מטאליים (מוצר הדגל שלהם)כגון זהב, כסף או ברונזה ומיוצרים במיוחד עבורם בארה"ב.


אפשר למצוא בקולקצייה מגוון מוצרי נייר כגון:
תגיות נייר יפהפיות במגוון צבעים יפהפה, מסודרות לרוב בשלישיות גוונים מתאימות להפליא, מדבקות לב הכי קוליות שיש - אני אוהבת במיוחד את צבעי הקראפט (נייר עיתון חום) והורוד הניאוני.

לצד מוצרי הנייר יש גם כמה פריטי מסיבות משגעים:  קונפטי יפהפה מאין כמותו עשוי מניירות משי עדינים בשילוב צבעים מושלם, בלונים פשוטים לכאורה, אך איכותיים ובוהקים להפליא - והכי אהבתי: בלוני baby shower ענקיים ואטומים, שרק עם פיצוצם מפזרים קונפטי צבעוני ורוד ראו תכלת, בהתאם למין התינוק..





אני עוקבת בהתלהבות אחרי המותג כבר זמן רב, ובחודשים האחרונים התחלתי לעבוד על הבאת קולקציית מוצרים שלהם לחנות שלי. בחרתי מגוון מוצרים לפי טעמי האישי, ולשמחתי הם הגיעו לפני כיומיים. הם אפילו יותר יפים במציאות, תארו לכם! אני ממש מלטפת אותם בעיני, ומחזירה לארגז....
 כבר התחילו לרכוש אותם בחנות, ואין כמות גדולה מאוד מכל מוצר, אז אתם בהחלט מוזמנים לבקר בעמוד של Knot & Bow בחנות שלי ולהנות ממבחר פריטי נייר משגעים!





יום שני, 10 בנובמבר 2014

חולמות ומגשימות

כשאתם נתקלים במשהו מיוחד ובעל ערך אמיתי גם  אתם רוצים להעביר אותו הלאה?
לחברים? למשפחה? לקוראי הבלוג שלכם?



שמעתי לא מעט על הרשימה - ספרו רב המכר של יובל אברמוביץ', ונתקלתי בפיד הפייסבוק שלי ביותר ויותר אנשים שהיו ברצאה שלו ומאז התחילו לדייק את הרשימות שלהם ו"לצעוק" את החלומות שלהם, בין היתר מעל עמודי הפייסבוק שלהם... אז כמובן שיום אחד פשוט רכשתי את הספר, והתחלתי לקרוא בשקיקה  זה ספר מסקרן ומעורר השראה, מדריך מעשי של ממש המלמד כיצד לבחור את החלומות שלנו, לנסח אותם נכון, להפוך אותם לרשימה  תמציתית ומדויקת, ולא פחות חשוב - גם לצעוק אותם החוצה, לעבר האנשים שיעזור לנו להגשים אותם, כי האמת היא שאנחנו לא יכולים לגמרי לבד...

אהבתי את הספר, המלצתי לעוד ועוד חברים, עד שהבנתי שאני פשוט חייבת לתפור ארוע מיוחד בהשראתו, כי אני יודעת שהנושא הזה מעסיק כל כך הרבה מקוראות הבלוג וחברות קהילת קבוצת הפייסבוק שלי - Colourful Way Daily.

אני גאה להציג בפניכם את כנס Day Dreaming 2014 - חולמות ומגשימות, חמש שעות שיוקדשו להרצאות מרתקות, פאנל מעורר השראה, נטוורקינג משובח, ועוד...

יובל אברמוביץ' מרצה על "הרשימה" בכל הארץ, וגם בחו"ל, ולא היה קל לתאם מועד, אבל הצלחנו!!! יובל יפתח את הארוע עם הרצאה מעולה ומעוררת השראה והנעה אמיתית לפעולה על איך לנסח לעצמנו את החלומות שלנו, ולצעוק אותם החוצה, כדי לרתום אחרים לעזור לנו להגשימם.
את ההרצאה המעולה השניה  תעביר עדי מאור סיסו - ותקדיש אותה לחלק השני של החלום - להגשמה! עדי היא  יועצת ומרצה מבוקשת בתחום הניהול היעיל לבעלות עסקים, מעבירה הרצאות והדרכות בתחום שילוב חיי קרירה ומשפחה, עסק עצמאי ואמהות. היא תלמד אותנו כיצד לקחת את רשימת החלומות ולהוציא אותה אל הפועל הלכה למעשה, באופן יומיומי ובצעדים מובנים ומפורטים.
ומה בין שתי ההרצאות? פאנל משובח של נשים מוכשרות במיוחד שחלומות ומגשימות - בחרתי לנהל שיחה מלב אל לב  עם 4 נשים שמעוררות אצלי השראה והערכה רבה ואני עוקבת מקרוב אחרי פעליהן הרבים. אלו נשים  יזמיות, עוצמתיות. חולמות, שחושבות מחוץ לקופסה, ויוצרות לעצמן את הקריירה שהן רוצות. הן משפיעות ונוכחותן מורגשת באינטרנט ומחוצה לו. אספר לכם עליהן בהרחבה בפוסט הבא, ועכשיו רק אציג אותן -

אנה  לוקצקי - מרצה לסטיילינג והלבשה נכונה, בעלת הבוטיק הנודד של Anna וחנות הדגל בשנקין ת"א, ואושיית פייסבוק מעוררת השראה!

חגית אזולאי רוזנס בעלת הבלוג "גם וגם וגם", יוצרת רב תחומית, מנחת סדנאות בתחומי יצירה ויצירתיות

מירי בלבול - מעצבת, סטייליסטית, בעלת בית ספר לסטילינג ויזמית עיצוב

אורלי אלקלעי - בעלת הבלוג רוקמת החלומות, עוסקת בשיווק, קידום וצילום עסקים

פן נוסף שבא לידי בטוי בכל ארוע שאני עורכת הוא הנטוורקינג - כל כך חשוב להכיר נשים מוכשרות אחרות מתחומים דומים לשלנו  וגם מתחומים משלימים, ואני רואה בכל ארוע וארוע איך נוצרים קשרים עיסקיים, שתופי פעולה וחברויות אמיתיות. ווהפעם, נושא הנוטווריקנג חשוב אך יותר מתמיד, כי נוכל אפילו ללחוש את החלומות שלנו ולא רק לצעוק, כי כנראה שמי שיושבת לילדינו יכולה ממש לעזור לנו להגשים אותו, מן חבורת נשים מוכשרת זכזו...
יהיה גם מזנון בוקר מפנק, וכדאי מאוד להקדיש חצי יום ואפילו לקחת חופש במיוחד כי יהיה להיות נהדר, ממריץ ומעורר השראה. אני מזמינה את מי שמשתתפת בכנס לשלוח לי אימייל עם החלום/ות שלה , כדי שאוכל להתכוונן ולהתכונן, ולהכיר לכן בארוע את הנשים שיכולות להתחיל לעזור בהגשמתו אפילו כבר מאותו יום.

ארוע Day Dreaming 2014 יתקיים בסינמטק תל אביב ביום שני 1/12 בין תשע לשתיים. מחיר כרטיס רגיל- 310 ש"ח.
 **לבקשת הקהל ממשיכה בינתיים במחיר מיוחד למכירה מוקדמת ולכןמחיר כרטיס בימים הקרובים בלבד הוא 280 ש"ח ***
מספר המקומות מוגבל בכדי לשמור על אוירה אינטימית וחמימה, ועל מנת להפוך את הנטווריקנג לאפקטיבי. הזמינו כרטיסים בימים הקרובים, כי אני לא בטוחה שיהיו מקומות נוספים לקראת הארוע. להזמנה: irisfgl@gmail.com, או לרכישה באתר 
כשאני רואה אורחות שמשתתפות שוב ושוב מדי ארוע זה מחמם לי את הלב וממלא אותי סיפוק!
אשמח לראות אתכן - אורחות ותיקות וחדשים, הולך להיות יום נפלא :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...