יום שני, 27 ביוני 2016

קורס חדש בן ארבעה מפגשים: יומני אמנות!

שמחה לשתף אתכן בקורס חדש ומרגש שלי - קורס יומנים ויזואליים:  קורס חדש שכולל 4 פגישות שבועיות בשעות הבוקר (אפשר להגיע לכולן או לחלק מהן). בסטודיו נהדר בתל אביב. במהלך 4 המפגשים ניצור ביומן אמנות אישי, תוך עבודה עם חומרי יצירה מעולים ומגוונים, נכיר טכניקות מרתקות שיעזרו לנו מאוד ביצירה,  ונהנה מעבודה אישית, פנימית, מספקת, מאתגרת, ומהנה כל כך.


יומן אמנות, או יומן ויזואלי, הוא המקום להביע את עצמנו, לשרבט, לצייר, להדביק, לחלום, לכתוב, לתעד, להתנסות - ופשוט ליצור. זה המקום שמרכז באופן ויזואלי את מי שאנו באותו הרגע, את מה שאנחנו רוצות להביע, ואת מה שאנו מרגישות. מעבר לכל זאת, ההתנסות ביומן ויזואלי היא כיף גדול - משחררת, זורמת, מלאה קסם, פליאה, המצאתיות, התנסויות חדשות וסיפוק.


מי אמר שצריך צבעים בשביל לצייר או לצבוע? בקורס תלמדו המון טכניקות מפתיעות - כמו זו למשל... 
לחצו כאן כדי לראות מה קורה כשמורידים את ניירות הקרפ.

הקורס מתאים לכל מי שרוצה לתת מקום ליצירתיות בחייה, שרוצה ליצור לעיתים קרובות יותר, להתנסות בחומרים, טכניקות ודרכי הבעה חדשות, להביע את עצמה בחופשיות ובלי פחד, שמעונינת לחזור ליצור כמו פעם אך חשה חסומה, ולמי שרוצה לזכות בשעה נעימה, שקטה ויצירתית עם עצמה כדבר שבשגרה. בקורס נתמקד בעבודה עם חומרים וטכניקות רבות, לצד התבוננות פנימה, שחרור מחסימות יצירתיות, ועידוד ההעזה והשמחה שביצירה. אני מעניקה לכל משתתפת את מלוא תשומת הלב, ושמחה ללוות תהליכי יצירה שונים, לייעץ ולעודד.



הקורס מתאים לכל אחת, ללא קשר לגיל, נסיון קודם בתחום, כשרון, או כמות הזמן הפנוי שיכולה להקדיש לכך. הכל מתאים, הכל נכון - זה יומן אישי, בקצב אישי, ללא כל תחרות או השוואה.



תאריכי קורס היומנים הויזואלים: 18/7, 25/7, 1/8, 8/8, בין עשר לשתים עשרה וחצי, בסטודיו מדליק ליד עזריאלי בתל אביב. עלות השתתפות בכל הקורס - היא 1250 ₪  (כולל כל חומרי העבודה המעולים במפגשים, מחברת עבודה מקצועית, וכיבוד קל).

הרשמה מוקדמת עד סוף יוני בחצות תקנה לכן 100 ש״ח הנחה, וההרשמה המוקדמת עד 5.7 בחצות, תקנה לכן חמישים ש״ח הנחה.

ניתן להרשם גם למפגשים בודדים - מחיר מפגש אחד (כולל מחברת) - 350 ₪, וכל מפגש נוסף במחיר 320 למפגש. כמובן שאם תגיעו לכל הארבעה תשלמו את המחיר לקורס כולו, שהוא זול יותר, ואם תקדימו להרשם - תחסכו אפילו יותר. שלחו לי מייל ותקבלו את רשימת הנושאים לפי שיעורים: irisfgl@gmail.com





ובינתיים, רוצה לשתף בסרטון המתעד תהליך עבודה שלי על אחד מדפי היומן האישי שלי. אשמח לחלוק אתכן בקורס כל פרט ופרט בטכניקות ובכלים שהשתמשתי בהם כאן, ובעוד עשרות דוגמאות ליצירות נוספות בדפי היומן הפרטי שלי, שאת חלקן אציג כאן בפוסטים הבאים.

מזמינה אתכן להצטרף למסע המיוחד הזה. כתבו לי לאימייל irisfgl@gmail.com ותקבלו את כל הפרטים המלאים על קורס יומני האמנות: תאריכים, סילבוס מפורט, מיקום, דרכי תשלום, ועוד...  irisfgl@gmail.com, ואפשר גם להתקשר :) 054-3051344

איריס.
SaveSave

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...