יום ראשון, 17 באפריל 2011

very cool

היום קבלתי את הגיליון החדש של מגזין טיים אאוט שעוסק בקוליות התל אביבית, ובוחר את 200 התל אביבים הקוליים ביותר לדעת חברי המערכת.

מעניין אותי מה הופך מישהו לקול. אני מניחה שזה שילוב של מראה, גישה ונסיון חיים ועוד משהו שעושה איזה פאנץ', טויסט קטן.

יש אתר שאני מאוד אוהבת שמציג כל יום תמונה אחת של אישיות קולית. התמונות חזקות ומהפנטות: הנה הלינק לאתר
http://theimpossiblecool.tumblr.com/

כמה תמונות שאהובות עלי וכמובן, כמו כל דבר אחר שאני מציגה בבלוג, מעניקות לי השראה:
כריסטופר ווקן

ניקו 
דבי הארי 
ג'ים הנדריקס 
ג'ניס ג'ופלין 
 
קית ריצ'רדס
ז'אן פול בלמונדו 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...