יום שבת, 25 במאי 2013

PAPER FUN

עדכון: הסדנה הקרובה והאחרונה לחודשים הקרובים תתקיים ביום ג' 18/6 בין עשר לאחת. נותרו שני מקומות אחרונים. להזמנת מקום: irisfgl@gmail.com או 054-3051344. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
השבוע התקיימה לראשונה הסדנה החדשה שלי - PAPER FUN - שלוש שעות של יצירה והשראה עם נייר.
החלל היפה והנעים כל כך של בית בנמל אינו זר לי, כי בשנה האחרונה העברתי בו את סדנאות הוואשי טייפ שלי, וכיף לחזור לשם עם סדנה חדשה ומשודרגת. בכל סדנה 11 משתתפות, חלקן בעלות רקע בתחום העיצוב וחלקן מגיעות מתחומים שונים לחלוטין. האמת היא שזה כלל לא משנה משום שהסדנה בנויה כך שתתאים לכל אחת, הההדרכה היא צמודה, והתוצרים אישיים לפי הדמיון והשפה האישית של כל משתתפת. 


בסדנת PAPER FUN אנחנו יוצרות ביחד במשך שלוש שעות קסומות ארבעה פרויקטים המבוססים על נייר ועל טכניקות שקל לישם לאחר מכן גם בבית, וליצירתם אנחנו משתמשים במוצרי נייר וכלים מעוררי השראה מהאוסף הפרטי שלי וממבחר המעצבים והחברות האהובים עלי.

הסדנה מתחילה בפרוייקט אוריגאמי: משלל ניירות מקסימים במגוון גדלים, צבעים, דוגמאות וגימורים לומדים לקפל בקלי קלות קופסאות חמודות ופרקטיות. נהדר ליישם גם בבית: על מדף, לארגון פריטים על שולחן הכתיבה, להגשת חטיפים במסיבות ולעטיפת מתנות.





הפרוייקט השני הוא ממש הבייבי שלי - טכניקה מפתיעה שפיתחתי בעצמי לעבודה ביתית בקלי קלות עם ניירות אומניכרום (דינוזאור מהימים שעוד לא היו מדפסות ביתיות והיה צורך למצוא דרך לשלב צבע על גבי דפים מודפסים בשחור-לבן). דפי האומניכרום יפהפיים ובוהקים ביותר אך מקובל לחשוב שאפשר לעשות בהם שימוש אך ורק ע"י הצמדתם בחום רב לטונר (החומר הנמצא במדפסות לייזר ומכונות צילום).


אז אני, שפשוט לא עמדתי בפני הדפים הצבעוניים והבוהקים אך די חסרי תועלת כיום (אי אפשר לעשות בהם שימוש אפילו כדף רגיל, הם דקיקים ביותר ובעלי גימור פלסטי), ניסיתי וניסיתי ודי בטעות הגעתי לטכניקה המאפשרת להכין מהם יצירות פופארט משגעות. וזה בדיוק מה שעשינו בסדנה:



כל משתתפת הכינה גלויית מגנט לפי צבעים שבחרה וקבלה הדרכה כיצד לעשות זאת בקלי קלות בבית, עם כל אימג' שתרצה (אפילו תמונות משפחתיות או טקסטים)



הפרוייקט השלישי: מדבקות קיר גדולות וכיפיות המבוססות אך ורק על וואשי טייפ. ניתן ליצור מדבקה בכל עיצוב, עם כל פלטת צבעים, כך שתתאים לחדר ילדים או ילדות, לסלון, למשרד או לכל מטרה.


מי שתרשם לסדנת PAPER FUN והשתתפה כבר בסדנת הוואשי טייפ, תוכל להתנסות בגרסה מורכבת ומאתגרת יותר של מדבקת הקיר. 


וכעת מגיע החלק האחרון והמרכזי של הסדנה: יצירת כרטיסי ברכה, מעטפות וקולאג'ים.


אל 100+ גלילי הוואשי טייפ שעל השולחן מתווספים המון פריטים וחומרים שמטרתם לעורר את ההשראה ולשמש חומרי גלם ליצירות שלנו - ניירות יפהפיים של מיטב המעצבים שבחרתי לפי טעמי האישי והזמנתי במיוחד עבור הסדנאות, מדבקות וקישוטים בסגנונות שונים שממש קשה לבחור במה להתחיל, פאנצ'ים (מחוררים) בדוגמאות מיוחדות, מעטפות שונות, שבלונות , מכונת תגיות, חותמות ועוד ועוד...





בכל סדנה מחדש, בין אם זו סדנת וואשי טייפ או סדנת PAPER FUN, אני מוקסמת ומועשרת מרעיונות, שימושים חדשים ועיצובים מרהיבים שהמשתתפות יוצרות. כולן מוציאות תחת ידיהן יצירות יפות, אישיות, שמחות וחכמות, ולאחר הסדנה גם אני חוזרת הביתה מלאה בהשראה וטעונה מהאוירה החיובית והשמחה של היצירה ביחד. 







כעבור שלוש שעות מתחילת הסדנה הגיע הזמן לסיים.  מחמיא ונחמד שהמשתתפות לא באמת רוצות ללכת ולא  קמות מן השולחן, מנסות להספיק עוד כרטיס קטן, על הדרך.... אני באופן אישי, נשארת שם לאסוף את כל חומרי היצירה, שותה עוד כוס קפוצ'ינו מול החלון הצופה לים, עוצרת לכמה דקות בשוק האוכל ונהנית מהים, עד הסדנה הבאה.



הסדנאות הבאות יתקיימו ביום ג' 28/5 בין השעות 10-13 וביום ג' 18/6 בין השעות 10-13. 
מחיר הסדנאות (עד לסוף מאי בלבד) 300 ש"ח, והוא כולל כיבוד, שימוש בכל החומרים במהלך הסדנה ומתנה. 
הסדנה היא מתנה מושלמת לחברה טובה או לבת משפחה אהובה, ואני כל כך שמחה לפגוש בכל סדנה שתיים או שלוש נשים שקבלו אותנה כמתנה - בשבילי זו מחמאה נפלאה:)
לקבלת פרטים נוספים, לכל שאלה או להרשמה כתבו לי או התקשרו: 054-3051344

*תודה לאפרת לוזאנוב על תמונות נפלאות. רבות מהתמונות בפוסט צולמו על ידה.

5 תגובות:

  1. מקסים מקסים!!
    האם יש אפשרות להיערך לסדנאות גם בימי שישי?

    השבמחק
  2. מהמם!! חבל שאני לא גרה בארץ

    השבמחק
  3. יופי של סדנא, הטכניקות נשמעות מעניינות ביותר והצילומים הם עונג אמיתי!!
    בהצלחה בהמשך
    שולי
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2536816

    השבמחק
  4. מצטרפת לשאלה לגבי סדנא ביום שישי או בשעות הערב.... : )

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...