יום שישי, 3 ביולי 2015

30 ימים של יצירה - מבט מבפנים

לפני שבועיים יצאתי ביחד עם עוד כחמישים נשים למסע של יצירתיות והשראה.
שם המסע: 30 ימים של יצירה, ויתכן שכבר קראתם אודותיו בפוסטים קודמים.
אני אוהבת מאוד את הקורס הזה וגאה בו. היצירתיות מרקיעה שחקים, המשתתפות מעיזות להתנסות בטכניקות חדשות, לצלול לעומק נושאים מרתקים, והן מקוריות, תומכות זו בזו, ומפזרות השראה. רבות מספרות שהן "מעיזות" למצוא זמן ליצירה בחיי היום יום מאז תחילת הקורס, אחרות מספרות שהן מתנסות לראשונה בטכניקות שחשבו שלא מתאימות להן  ומגלות שהן יכולות, אחרות מרשות לעצמן כמעט לראשונה להחשף בקבוצה, בפייסבוק - להעלות תמונות, לפתוח את הלב. אני גאה בהן כל כך!

היום אני רוצה לחשוף בפניכם תמונות שיעידו על קצת מהמתרחש בחויה האינטרנטית המופלאה הזו.  בכל יום אני מעלה פוסט מיוחד עם אתגר יומי לבלוג  הפרטי שלנו - אותו יכולות לקרוא רק חברות הקורס. הכוונה מאחורי כל אתגר יומי  היא לעורר את ההשראה, לפתוח את הגבולות, להמציא, להתנסות. הפוסטים שבהם אני מציגה את האתגרים היומיים מלאי השראה ומגוונים להפליא, ואף פעם אינם מכתיבים כיוון ספציפי או מגבילים. הנה דוגמה לתוצרים בעקבות אתגר ה"בית" - שימו לב איך כל אחת לקחה את זה למקום אישי, יצירתי ומגוון.

עבדות אקריליק וטושים של מיכאלה מנדה ינקו


עבודת גינה של אביה אלתר


איור - הדר וייסמן


אפליקציה על כרית - חנה רנד


אבן מצויירת  - ענבל ויסמן


קישוט קיר - מירב דגן יאיר


תיבת דואר  - Noa Nonno Button


קולאג' - פולינה פרידמן


מיקסד מדיה - רקפת  ברגר


איור - רתם ירקוני


קולאג' - אור שרון 


מאחורינו כבר 15 אתגרים מתוך 30, ואני שמחה להודות שלמדתי הרבה מכברת הדרך המשותפת. קודם כל- ההנאה מתהליך היצירה היא ענקית, אופורית ממש, ואני נוכחת בזה דרך ההתכתבויות בקבוצת הפייסבוק המיוחדת שלנו, מהפידבקים שאני מקבלת מהמשתתפות בקורס, וגם חשה זאת על עצמי - רבים מהפוסטים מעוררים בי עצמי השראה גדולה לעזוב כל עיסוק אחר ולשבת ליצור, ואני מוצאת את עצמי עושה סוגי יצירה שלא עשיתי כבר שנים, מגוונת וחוקרת :)




**עדכון חשוב ומשמח (ינואר 2018) - מעכשיו אפשר להשתתף בסדנת ״10 ימים של יצירה״ בכל זמן שתרצו, בגרסה חדשה ואינטרנטית בקישור זה. העבודה בסדנה בגרסה הזו היא אישית ובאופן ולוח זמנים עצמאי, כל החומר נשלח אליך לאחר ההרשמה, ואין קבוצת פייסבוק הנלווה את הסדנה. מחיר - 129₪


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...