יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

יומני היקר

שמחה להכריז על פתיחת הקורס האינטרנטי החדש והמאוד מרגש שלי - קורס יומנים ויזואליים (Art Journals).


התמונה מכאן

יומן ויזואלי הוא המקום להביע את עצמנו, לשרבט, לצייר, להדביק, לחלום, לכתוב, לתעד, להתנסות - ופשוט ליצור. זה המקום שמרכז באופן ויזואלי את מי שאנו באותו הרגע, את מה שאנחנו רוצות להביע, ואת מה שאנו מרגישות. מעבר לכל זאת, ההתנסות ביומן ויזואלי היא כיף גדול - משחררת, זורמת, מלאה קסם, פליאה, המצאתיות, התנסויות חדשות וסיפוק.



התמונה מכאן

הקורס בנוי משמונה שיעורים אינטרנטיים (שהם בעצם פוסטים משובחים ועשירים מאוד בבלוג יעודי הפתוח רק למשתתפות הקורס) וגם מקבוצת פייסבוק פרטית המהווה קהילה חמה ועוטפת (מנסיון!) בה משתפים את היצירות, התהליכים, מתיעצים ומפרגנים.
התמונה מכאן


הקורס מתאים לכל מי שרוצה לתת מקום ליצירתיות בחייה, שרוצה ליצור לעיתים קרובות יותר, להתנסות בחומרים, טכניקות ודרכי הבעה חדשות, להביע את עצמה בחופשיות ובלי פחד, שמעונינת לחזור ליצור כמו פעם אך חשה חסומה, ולמי שרוצה לזכות בשעה נעימה, שקטה ויצירתית עם עצמה כדבר שבשגרה. בקורס נתמקד בעבודה עם חומרים וטכניקות רבות, לצד התבוננות פנימה, שחרור מחסימות יצירתיות, ועידוד ההעזה והשמחה שביצירה. אני מעניקה לכל משתתפת את מלוא תשומת הלב, ושמחה ללוות תהליכי יצירה שונים, לייעץ ולעודד.



התמונה מכאן


הקורס מתאים לכל אחת, ללא קשר לגיל, נסיון קודם בתחום, כשרון, או כמות הזמן הפנוי שיכולה להקדיש לכך. הכל מתאים, הכל נכון - זה יומן אישי, בקצב אישי, ללא כל תחרות או השוואה.
אפשר לקרוא עוד על הקורס בפוסט הזה.

מחיר קורס היומנים הויזואלים שיתחיל ב - 20/11 הוא 210 ₪ ואם זו נשמעת לכן כמו הדרך הנעימה ביותר לזמן איכות עם עצמכן, כדי להתבונן בשמחה פנימה - אתן צודקות!

בשבוע הקרוב תנתן מתנה מיוחדת לנרשמות לקורס: 50 ש״ח במתנה למימוש חופשי בחנות חומרי היצירה מסטיקים. ניתן לממש את המתנה בחנות האינטרנטית או בחנות הפיזית ברעננה.


מזמינה אתכן להרשם ולהצטרף. לחיצה על הכפתור תעביר אתכם לתשלום דרך פייפאל (מתאים לכולן, אין צורך להיות בעלות חשבון באתר, זהו אתר מובטח ואמין ביותר, המוביל בעולם לתשלום באינטרנט). ואם אתן עדיין מתלבטות - טוב לדעת שאני מציעה אפשרות להחזר כספי מלא אם מסיבה כלשהיא לא תרצו להמשיך לאחר השיעור הראשון, אז הנה עזרה קלה בהחלטה למתלבטות שביניכן :)










4 תגובות:

  1. אשמח ליותר פרטים
    מה צריך לרכוש עבור השיעור
    הם השיעור הוא ביום קבוע ובשעה קבועה?
    האם אפשר לשלוח לי הצצה לחלק משיעור כדי שאבין
    תודה

    השבמחק
  2. האם יהיו מחזורים נוספים?

    השבמחק
  3. האם יהיו מחזורים נוספים?

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...