יום רביעי, 23 במרץ 2022

סדרת כתמי הדיו

לאחרונה הצטרף פרינט חדש לסדרת כתמי הדיו בחנות שלי - פרינט מספר 4.

הסדרה נוצרה לראשונה לפני כשנה וחצי, כשיצרתי בסטודיו הביתי שלי עם בקבוקי דיו שחור, טפטפת ונייר לבן שקיפלתי ופתחתי ובכל פעם התגלתה לי הפתעה חדשה בפנים...



מאוחר יותר ציירתי על גבי כתמי הדיו שנוצרו את מה שאני רואה בהם, אבל בסופו של דבר חלטתי לקחת את זה צעד אחד אחורה ולהציע כפרינטים בחנות שלי דווקא את הכתמים הראשוניים. גם אני עצמי הופתעתי בתחילה מההתרגשות סביב כתמי הדיו - אבל מסתבר שהם מדברים אלינו, והתגובות של הלקוחות הבהירו לי את זה :)



בכל אחד מהפרינטים המודפסים באיכות דפוס אמנותי מעולה מככב כתם דיו שיצרתי בסטודיו שלי. כל כתם כזה מקבל פרשנות שונה לחלוטין על ידי האדם שמתבונן בו, ויותר מזה - גיליתי שגם אני, עם הזמן, רואה בו משהו אחר בכל פעם, כלומר יש פרינט אחד, ואינסוף אימג׳ים (או יותר נכון פירושים להם) שמגיעים איתו, וכל צופה מפרש אותו על פי עולמו הפנימי. 

מרתק אותי לקרוא פה בתגובות מה אתן רואות בכתמי הדיו. אל תשכחו לספר לי:)



ואת כל הפרינטים הללו תוכלו למצוא בחנות שלי, לצד פרינטים נוספים (וחלקם אפילו טריים מהשבוע, מסדרה חדשה נוספת שאני עובדת עליה) כאשר על סדרת כתמי הדיו יש הנחה של 20% עד סוף השבוע. 



לצפיה בפרינטים מהסדרה בחנות שלי לחצו כאן


תגובה 1:

  1. יפייפיים כיתמי הדיו איריסץ פשוט וקולע.

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...