יום שבת, 27 בנובמבר 2010

מעצבת האופנה אביגיל לוריק

מעצבת האופנה אביגיל לוריק התחילה את הקרירה שלה כדוגמנית בארה"ב. בהמשך הגיעה במסגרת עבודתה לאירופה ולאחר כמה שנים עברה לצד השני של עסקי האופנה - מדוגמנות לעיצוב.
כיום היא בעלת המותג Lorick Newyork- המוצג במגזינים הנחשבים ביותר ונמכר בבוטיקים אקסקלוסיביים. בeולקmיית החורף שלה יש פריטים יחודיים ומרעננים, ואני חושבת שהסטיילינג פשוט, עוצמתי ומרגש.
גם האתר בנוי בצורה מעניינית ומגזינית משהו - תמונות אווירה מרהיבות ופס קול מוכר, אבל עם טוויסט.

כדאי להכנס, זו באמת חוויה.



תמונות מהקולקציה:



תמונת אוירה מהאתר:



וזו אביגיל לוריק, המעצבת:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...