יום רביעי, 13 ביוני 2012

WASHI WORKSHOP

לאחר חבלי לידה ארוכים, נולדה בשעה טובה סדנת הוואשי טייפ שלי. היום התקיימה הסדנה הראשונה, ואני שמחה לבשר שהיא עברה בהצלחה היסטרית! היה כיף גדול, וההשראה הרקיעה שחקים!
אז מה היה כל כך נפלא?
נתחיל בים. ים כחול ויפהפה. הסדנה מתקיימת בנמל תל אביב, והים שלווה אותנו מן החנייה ועד מתחם בית בנמל המשיך להקסים אותנו גם לאורך הסדנה ונשקף מקיר הזכוכית העצום של חלל העבודה.

ואז התכנסנו, הצגה קצרה של המשתתפות המוכשרות והנלהבות , קפוצ'ינו, תה עם נענע, עוגת שמרים חמימה נוטפת שוקולד (שאפו לקונדיטורית של מסעדת comme il faut), ו... לעבודה.
הקושי שחשתי במהלך הסדנה היה לגרום לחבורת היצירתיות הזו להרים את העיניים מהוואשי לשתי שניות. נרשמה התמכרות! ואפשר להבין -  עם שפע אדיר של גלילי וואשי טייפ בשלל צבעים וסגנונות, ובשילוב עם הטכניקות המיוחדות שנלמדו והתפתחו מתרגיל לתרגיל  -  ההשראה והדמיון היו במיטבם. התוצאות מהממות - המשתתפות יצרו עבודות מקוריות ומלאות דמיון ומדהים היה לראות את הכיוונים השונים הבחירות הסגנוניות המגוונות.
לא אגלה את כל תוכן הסדנאות, אשאיר מקום לסקרנות והפתעה, רק אשתף בכמה תמונות על מנת לחלוק את החוויה והשמחה :)

נותרו מקומות ספורים לסדנאות בוקר ביולי ומקום אחד לסדנת הערב של  תחילת אוגוסט. כל הפרטים כאן.









2 תגובות:

  1. ממש מקסים!
    בימים אלו בדיוק קניתי את הוואשי טייפ הראשון שלי...נראה לאן זה יוביל :)

    המון בהצלחה בהמשך הסדנאות

    וזה ממש מסובך לעבור את הכנסת המילים כדי להשאיר תגובה... אפשר לשנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! שיהיה בהצלחה, יש כל כך הרבה אפשרויות מדליקות.
      תודה לך על האיחולים :)
      לגבי הקושי הכרוך בשליחת תגובה - אני יודעת על כך, ואני בטוחה שזה מרתיע ומעייף הרבה מגיבים, אבל לא ממש יודעת איך ניתן להוריד את זה, למי שיש עצה - אשמח לשמוע, אני אמשיך לברר..

      מחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...