יום שבת, 23 במרץ 2013

נקיון בסטייל

בכל שנה מחדש נראה כי לקראת פסח העיסוק בסדר ובעיקר בניקיון מגיע לשיא, אך מן הסתם הוא תופס חלק נכבד מזמננו גם ברוב ימות השנה האחרים.
אביזרי וכלי נקיון יפים ומשעשעים הופכים את מטלות הבית למהנות ונחשקות יותר, וכמובן גם מייפים את המגירות, השיש וארון השירות. נעים גם לזכור שבסופו של דבר זמן של ניקיון וסדר הוא זמן איכות אמיתי עם עצמנו - בו אנחנו פנויים לחשוב ולהרהר לעומק, ללא הפרעות וגירויים (כמו אינטרנט, עבודה שוטפת, טלפונים, טלויזיה) ואני יכולה להעיד על עצמי שלמרות שקשה לי להתנתק מהמחשב לשעה-שעתיים ולבצע מטלות משעממות לכאורה, דווקא אז, בהפוגה ובשקט של הפעולות הרוטיניות - כמעט תמיד מגיעים הרעיונות הכי טובים. אין ספק שפעולת הנקיון והסדר עצמה  מהדהדת גם בפנים, מרגיעה ועושה סדר ונקיון פנימי במחשבות וברגשות, בד בבד עם עשיית הנקיון והסדר החיצוניים. אז שיהיה נקיון נעים:)


4 תגובות:

  1. איזה רעיונות מגניבים! חג שמח!

    השבמחק
  2. איריס,
    אני מאוד מזדהה עם כל מה שכתבת כאן, עם זה שהאביזרים היפים מקלים על העבודות הפחות נעימות ומייפים אותן, עם הקושי להתנתק מהמחשב ועם השקט הפנימי שמשתלט כשעוסקים בעבודות הניקיון.

    יופי של אביזרים אספת לנו כאן.
    תודה וחג שמח!

    השבמחק
  3. איזה דבקים מגניבים, הכי אהבתי את המברשות על הכפכפים, מזכיר את בילבי שככה מנקה את הבית שלה. והדלי פשוט גאוני, איך לא חשבו על זה קודם.

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...