יום שני, 20 במאי 2013

למה לא כל יום שבת?


KATE SPADE NEW YORK מהווה עבורי מזה שנים מודל מעורר השראה. כל פריט, כל קמפיין, כל צילום -   מרכיבים יחד חגיגה צבעונית מלאת שיק אורבני ויוקרתי. אין כמוה בשילוב בין צבע, פאטרן ומצברוח. אני מבקרת באתר לעיתים קרובות לקבלת השראה, אם כי טרם קניתי דבר, בשל המחירים הבאמת יקרים להפליא. שמחתי לגלות שזה מכבר נפתח קו חדש בשם Kate Spade Saturday  - זול וקליל יותר המציע פריטים בסגנון קז'ואל, בהשראת סופשבוע, ועדיין מרהיב בגזרות הנקיות והמחויכות ובצבעים הבוהקים. אם תמצאו פריט עם דוגמה אהובה במיוחד, היו סמוכים ובטוחים שההדפס מככב גם על מגוון פריטים משלימים - תיקים, מזוודות, תכשיטים, בגדי ים, שמלות, נעליים, כוסות ועוד.


באתר ובבלוג משולבים גם כמה קוריוזים - הרכיבו בעצמכם את תיק הנסיעות שלכם: בחרו בדים, צבעים ומונוגרמות ושלבו בינהם, ואת ליין f.i.y - פריטים בגזרה המאפשרת משחק וגיוון, עם סרטוני אנימציה המדגימים את מגוון האפשרויות. הקולקצייה באתר מתעדכנת לעתים תכופות וכיף לקפוץ מדי פעם לעמוד הבית ולבדוק מה חדש, אולי אפילו להזמין פריט או שניים, מהר לפני שיגמר. 








אם תרשמו לאתר מובטחים לכם תמריצים נאים כגון גישה לפרטים חדשים לפני כולם ושלל חומרים חינמיים, ולא לשכוח כמובן לבקר גם באתר האם - Katespade.com

7 תגובות:

  1. וואו, איריס, כל פעם שאני נכנסת לבלוג שלך הוא נראה לי יותר אלגנטי...מה יהיה? כל פוסט יותר שיקי מקודמו...מקסים.

    השבמחק
  2. מקסים, מצאת לי את בגד הים לקיץ הזה!! עכשיו השאלה אם הם שולחים לארץ ומי יודע משהו על המידות שלהם.. מפחיד לקנות בלי למדוד..

    השבמחק
  3. שאלה -
    בתור בלוגרית ותיקה איפה כדאי לי להקים בלוג שקשור לציור / אומנות?
    תודה
    שירי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבמערכת wordpress, וגם blogger מצויינת בעיניי, לפחות להתחלה. בהצלחה בכל מקרה, ושלחי לינק :)

      מחק
    2. תודה על המענה וכשזה יקרה אשמח :)
      שבת נפלאה

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. בלוג מדהים!!!
    ונרשמתי לניוזילטור ולא קבלתי עדיין כלום במייל, זה בסדר?

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...