יום שישי, 11 באוקטובר 2013

מסע בארץ האגדות עם Nathalie lete

תגידו לי אתם, מה אפשר לעשות כשנתקלים בשטיח כזה - להתעלם?


לא אני! השטיח הקסים אותי עד כדי כך שמייד זנחתי את שאר מטלותי, ויצאתי למסע בעקבותיו, וכמה טוב שכך עשיתי... די מהר הגעתי לאתר קסום, שגרם לי להרגיש כאילו אני נמצאת בתוך סיפור עם או אגדה, מחפשת ומוצאת עוד ועוד רמזים והפתעות ספק מתוקים - ספק אפלים.

המקום הקסום הזה הוא האתר של  Nathalie Lete, אמנית ומעצבת רב תחומית צרפתיה,
עם שורשים סינים וגרמנים שניכר שמשפיעים על עבודותיה (רק תחשבו על סיפורי הפלוקלור העשירים שיש לשתי התרבויות האלה להציע)... נטלי מעצבת בסטודיו שלה עיצובים מדהימים ומקוריים וגם עורכת לשמחתנו שיתופי פעולה רבים עם חברות אחרות. מגוון המוצרים בעיצובה מרשים - קרמיקה, טקסטיל, אופנה, אמנות ועוד, בשילובים מפתיעים ומגוונים של חומרים וטכניקות, ובסגנון צבעוני, מסחרר ומתוק לכאורה המשלב בתוכו גם מוטיבים ביזאריים ואפלים.


רבים מהפריטים נראים כמו לקוחים מתפאורת סרט אגדות - מראת  דיוקן ללא תוי פנים, למשל, או ספסלי עץ מגולפים כפרחים בתוך קרחת היער



השטיחים שלה אהובים עלי באופן מיוחד, אך אל תתנו למתיקות של החתול או של
הבובה (בראש העמוד) להטעות אתכם, מיד מגיע הביזארי:


שטייח סטיק פרחוני... 

מוטיב הבשר שזור ברבות מן העבודות, והנה דוגמה נוספת - צעיף עם איורים של חנויות בשר.


לפולקלור ולעבודות היד העממיות שמור מקום של כבוד, ורקמה, קרושה, או איורי מכחול 
משמשים לרבות מן העבודות.


מרתק לבקר (ואפילו בתמונות) בסטודיו של אמן כדי להבין טוב יותר את מקורות ההשראה ולדמיין 
אותו בעבודתו. נראה שהסטודיו שלה מרתק לפחות כמו כל אחת מן העבודות, 
והייתי כל כך שמחה לסייר בו :)

האתר שלה יפהפה גם הוא, מעוצב כולו עם איוריה הנפלאים, וכולל תוכן רב-
מוצרים למכירה, עבודות מיוחדות, שיתופי פעולה מרתקים, קטעי עיתונות ועוד. 
אני מזמינה אתכם לפנות חצי שעה ולצאת למסע מסתורי ומרתק לעומק העולם הקסום 



3 תגובות:

  1. זה מקסים. כבר חשבתי שזה מסע איפשהו בארץ ויהיה קל למצוא שטיח כזה איפשהו בשוק הפשפשים שלנו... אכזבה קלה.
    דווקא אהבתי את הסטייקים. שטיח שבעלי היה אוהב, והכלבה והתינוק היו מכרסמים. אולי זה מהשורשים הגרמניים שלה - יכולה לצרך שטיח כוס בירה ליד.
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  2. הסטייק בהחלט עונה להגדרת הביזארי... חוץ מזה (צמחונית) אהבתי מאוד :)

    השבמחק
  3. תודה על השיתוף! אכן נראית אמנית רב גונית עם סגנון ייחודי. הולך לשוטט באתר שלה...

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...