יום שני, 9 בדצמבר 2013

פוסט על בלוג, קבוצת פייסבוק, ומפגש עליז

מכירים  את קבוצת הפייסבוק של הבלוג: Colourful Way Daily?
מדובר על מקום מפגש אינטרנטי, חמים וקהילתי של קוראי הבלוג וחובבי עיצוב ויצירה. 
הקבוצה מונה כבר יותר מ-1500 חברים, וההתנהלות  בה כל כך מקסימה, שאני פשוט מתרגשת ושמחה ממנה כל יום מחדש. זה מקום נפלא עבור כל החברים  לשאול שאלות ולקבל  שפע של תשובות רלבנטיות וידעניות, לשתף בפוסטים ובפרויקטים, להציע הצעות לשיתופי פעולה, ולחלוק השראה. מדי פעם  מתקיימות בקבוצה פעילויות מיוחדות  - ברשת ובעולם האמיתי. יוזמה נהדרת שתחזור בקרוב היא "תשע בכיכר" - מפגש אינטרנטי עם אישיות מרתקת ומעורררת השראה. בפעם הקודמת ארחנו את מיכל ואיוונה, צמד הנשים המוכשרות מאחורי פטיט גאטו, ובקרוב תתארח אורחת מיוחדת שחברי הקבוצה בקשו באופן מיוחד. 
לפני כחודש התגבשה חבורה מבנות הקבוצה שרצתה להפגש ולהכיר, ליצור קרקע פוריה לשתופי פעולה ובעיקר להעביר ערב נפלא ומלא השראה. 
ואכן כך היה. נפגשנו בסטודיו נקודות של מירב בן חיים. מדובר בחלל עליז, אינטימי וצבעוני להפליא בו מתארחות סדנאות שונות. 
השולחנות התמלאו אט אט בכיבוד שמעיד על כשרונן הגסטרונומי של האורחות (אייריש קרים ומוחיטו תוצרת בית, סלטים ומאפים מדהימים וקינוחים שתכף תראו בעצמכם...), ואילו השולחן שבקומת הגלריה התמלא בחומרי יצירה יחודיים שניתנו אחר כך כתרומה לאמיגוס - ארגון למען אמהות יחידניות. 
במהלך הערב ערכנו הכרות רשמית יותר ופחות (מינגלינג ארוך וכיפי על כוס יין, ואחריו סבב הכרות בו הצגנו את עצמנו ואת תחומי העיסוק שלנו). היו גם שלוש הרצאות קצרצרות ונהדרות על קיפול נייר, תרגילי מחשבה יצירתיים בעקבות ספרון ישן וקסום של קבוצת הדאדא (מומלץ ביותר) והכרות קצרה אך מרתקת עם עולם יחסי הציבור וטיפים לעבודה מולו.  
כבר במפגש, ומיד לאחריו, אם לשפוט לפי ההתרחשויות המהירות בעמוד הקבוצה בפייסבוק ומפידבקים שקבלתי - נוצרו שיתופי פעולה נהדרים ומגוונים, וגם הבלוג שלי, כפי ששמתם בוודאי לב, זכה בכותבת אורחת חדשה, והכל בזכות הפבלובות הקטנות והמושקעות שהיא הכינה לנו. 
אני רוצה להודות מקרב לב לסטודיו נקודות על הארוח החם, להדר רייזמן על הצלומים הנפלאים, 
ל-Dreams and Wishes על הקישוטים והכלים היפהפיים והצבעונים ולחנות ארטא בנחלת בנימין על המתנה שבחרתי לתת למשתתפות בסיום הארוע - מבחר ניירות אורז מיוחדים בעבודת יד, המשלבים פרחים, עלים ועוד. כמו כן תודה גדולה למרצות בארוע: ענבל אלעד, אודליה איש, וגלית גוטפריד.
ולפני שאתן לתמונות לדבר בעד עצמן - מזמינה גם אתכם להצטרף לקבוצה שלנו ולהנות מהשראה וקהילתיות מפרגנת על בסיס יומיומי.









   





תגובה 1:

  1. איזה כייף של מפגש
    חבל שפיספסתי
    מקווה בפעם הבאה להגיע
    זהבית שקד

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...