יום שישי, 20 ביוני 2014

בוקר של השראה בתמונות

זוכרים שספרתי לכם שאני עובדת על ארוע בוקר של השראה? בוקר מיוחד, מלא בהרצאות, יצירה והעשרה עם המון פינוקים? מזמן רציתי לשתף את קוראי הבלוג בחויה הנפלאה שעברנו, אך החויה היתה כל כך ממלאת, שהייתי צריכה קצת זמן כדי לתת לה לשקוע. והנה הגיע הרגע:






אני חושבת להתחיל דוקא מהסוף. בשתי מילים -  היה נפלא! הורגשה ממש תחושת אופוריה באויר - אצל האורחות, חברות צוות ההפקה ואצלי כמובן. אפילו ראיתי את בעלי שהגיע לבקר מחייך מאוזן לאוזן במתחם היצירה, והאמינו לי שזה ממש לא אחד מתחומי הענין שלו. כששאלתי למה הוא מחייך חיוך כל כך רחב, ענה "כי זה אחלה ארוע, הצלחת!" ואני הבנתי שזה בינגו. היה שם קסם, ואני זוקפת את זה לזכות כל אחד ואחת שלקחו חלק בארוע, כי התחושה הטובה היתה מדבקת!



כשמתכננים ארוע באמצע מאי לוקחים בחשבון יום אביב מקסים, ומה לעשות שהיה יום חורף סוער וגשם לא הפסיק לרדת? כלום:) העברנו את כל הארוע פנימה, לחלל המעוצב והמחבק של קסטיאל, וויתרנו על פיצול הארוע לפעילויות מקבילות של פנים וחוץ, נכון, זה יצר מתחמי יצירה עמוסים מעט יותר, אבל סיפק גם אוירה אינטימית וחמימה שאולי עלתה אפילו על התכנון המקורי. וכמו שכתבו לי ועודדו אותי לפני הארוע (תודה יפי) - גשם זו ברכה.

אז התכנסנו לנו בקסטיאל - כשישים אורחות ועוד די הרבה עוסקים במלאכה, לבוקר מרגש. היו חיבוקים, נשיקות וחיוכים מכל עבר. היתה קבלת פנים כיפית, מלווה באוכל מעולה ואוירה מבטיחה ומסקרנת.

את ההרצאה הראשונה העבירה מיה לנדאו, היא עסקה בחשיבות ההשראה והחלום ביום יום והיתה מרתקת ומעוררת, ומספיק היה להעיף מבט קל על פני המאזינות כדי  להבין כמה זה נוגע בהן..



לאחר ההרצאה עברנו לפינות היצירה. על השולחנות הארוכים נערמו חומרי יצירה משגעים שעושים חשק. שירה גנני המוכשרת ניצחה על שולחן היצירה החופשית על שלל הפנצ'ים, הניירות, והמדבקות שלו. ככבו על השוחן ספר המדבקות המשגע של micush והפאנצ'ים המשובחים של מרתה סטיאורט ו- ek. המשתתפות יצרו מסגרות עץ בעיצוב אישי וכובש. סופרקיט פינקו אותנו בשלל חומרי היצירה היפהפיים והמשובחים.



 


 

פינת יצירה נוספת ומבוקשת ביותר היתה כמובן זו של הציור על פורצלן. ספלים לבנים ובוהקים חיכו שיעטרו ויקשטו אותם בטושים המיוחדים.
 המאיירת המוכשרת אפרת חסון דה בוטון הכינה מבעוד מועד שלל דוגמאות, וכמו כן ציידה כל משתתפת בדף עזר עם דוגמאות מתוקות. התוצאות היו נפלאות, וספלים מקוריים מעטרים עכשיו לא מעט מטבחים ברחבי הארץ.




פינת היצירה השלישית, בהדרכת ניצן אקרי-מילר, היתה כמובן של מדבקות הוואשי טייפ האהובות,  והיה כיף לראות את תהליך העבודה הכיפי ואת התוצאות היפהפיות שהושגו עם הוואשי טייפ של mt tape - החברה היפנית המובילה את התחום. טושי הפורצלן של Marabu והוואשי טייפ הצבעוני ניתנו לנו גם הם במיוחד עבור הארוע על ידי חברת סופרקיט, המשווקת אותם בארץ.



לא היה קל להחזיר את האורחות ממתחם היצירה אל המושבים, כי היה כל כך כיף שם, בין הפאנצ'ים והניירות היפהפייים, אבל יונית צוק, הבלוגריסטית הכינה הרצאה כל כך שווה, ורבות נרשמו לארוע בין היתר על מנת ללמוד ממנה. יונית יודעת כל כך הרבה על תחום הבלוגיניג, ושווה מאוד לשמוע כל דבר שיש לה לחלוק איתנו.
על ההרצאה של יונית תוכלו לקרוא כאן



לכל אורך הארוע היו מפגשים מרגשים בין נשים חכמות ויצירתיות שהתלהבו לפגוש פנים מוכרות מהפייסבוק או ידידות אהובות, ואני גם שמחה לשמוע כל פעם מחדש על קשרים אישיים ושתופי פעולה שנוצרו בעקבותיו. אין ספק שזו היתה אחת המטרות מאחורי הארוע, ואני מרוצה מאוד שהיא התממשה בצורה כה מוצלחת.



הארוע הסתיים לקראת הצהריים, הגשם פינה את מקומו לשמש חייכנית, וכל המשתתפות קבלו מתנה מתוקה (ותודה שוב לסופרקיט על המתנה). נפרדנו לשלום בחיבוקים ובתחושת סיפוק ושמחה גדולה. הארוע הצליח מעל ומעבר, ואני לא יכולה לחכות כבר לארוע בוקר של השראה הבא, שאני מאמינה שיתקיים לקראת הסתיו.


אני רוצה להודות מקרב לב לאנשים הרבים  שעזרו לי ביצירת והפקת הבוקר הקסום הזה:
יונית צוק ומיה לנדאו - כשהזמנתי את שתיכן כמרצות בארוע לא היה לי ספק שאני בוחרת את הטובות ביותר והתעליתן אפילו מעבר לציפיות המוקדמות שלי. ההרצאות היו מרתקות והקהל הרויח ונהנה כל כך. תודה ענקית על ההשקעה ועל הכשרון והקסם האישי שאתן מביאות אתכן!

מנחות הסדנאות המוכשרות- שירה גנני, אפרת חסון וניצן אקרי-מילר - היצירות היפהפיות והאושר של המשתתפות מדברים בעד עצמן... מעבר להדרכות המעולות ונעימות, תודה רבה גם על העזרה הרבה ושתוף הפעולה  לכל אורך העבודה המשותפת.

עומר שטיינמץ הסקל - תודה על העזרה, התמיכה, התושייה, האנרגיות, קריאת המחשבות  - אפשרת לי להתמקד בארוע ולשמור על שלווה  בידיעה ש- "everythng is under control"


מאפית לחמים - רינת, שני, אורלי וכל הצוות שהיה בארוע - תודה ענקית על מזנון בוקר יפהפה וטעים, ועל שירות מדהים לכל אורך הדרך וכמובן בארוע עצמו, אני מודה  גם לשרותי הבר שהתלוו אליכם, היה קפה נפלא ושרות מושקע!





לחברות הנהדרות - יערה, ענבל, טל, שירלי - תודה על עזרה ללא גבול, השכמת בוקר מוקדמת ועבודה אינטסיבית מכל הלב. שמחה שהייתן איתי בארוע שאתן ואני יודעות שהוא הגשמה של עוד חלום אישי שלי.

ולשירלי מגיעה תודה ענקית נוספת על העבודה הגרפית של הארוע, איזו עבודה מהלב ואילו תוצרים נפלאים!קבלת תשבוחות מכל עבר על העיצוב המקסים והאביבי שיצרת לי :)

תודה לנועה אמבר ולסווטלנה המקסימה על עזרה גדולה ועבודה מצוינת.

הצלם ארתור פורר - כתבתי כבר בפוסט שקדם לארוע שהוא צלם הרגשות הכי טוב שאני מכירה ושאני מחכה כבר לתמונות. מסתבר שהוא אפילו יותר טוב מזה!!! תודה על צילומים פשוט מדהימים, שהאורחות כל כך אהבו עד שהפכו אותם לצלומי הפרופיל שלהן. תדה על הכשרון, הרגישות, הסבלנות והעדינות - לא יכולתי להיות יותר מאושאת מהתמונות.

תודה גדולה ביותר לסופרקיט, שאני תמיד אוהבת לשתף איתם פעולה. תודה על ההענות הנדיבה לבקשות שלי, ועל המוצרים המעולים שנתתם לארוע, וכמובן על המתנות היפות לאורחות.

תודה לקסטיאל ארועים ולכל אנשי הצוות שעסקו במלאכה, יש לכם מתחם ארועים נפלא ויפהפה שאיך שראיתי אותו לראשונה ידעתי שהוא "יעשה לי את הארוע", ואני גאה בכך שהארוע התקיים בו. תודה על תמיכה, יעוץ, שיתוף בידע ועבודה מעולה בשטח מצד כולם.יותר מרשמח להתארח שוב בקרוב!

תודה לשוזרת המעולה נטושירי על עיצובי הפרחים המשגעים.

תודה לבעלי דני על עזרה ענקית שלא תמיד היתה כיפית (סחיבות, הסעות, פגישות התיעצויות אין קץ שהניבו תשובות טובות במיוחד).

ותודה לכן האורחות המקסימות שלי על שמלאתן את הארוע בשמחה, התרגשות, יצירה, אהבה וסטייל.

ביחד, יצרנו קסם מיוחד,
נפגש בפעם הבאה :))


7 תגובות:

  1. איזה בוקר נפלא זה היה! מרתק, כייפי, מאורגן ויפהפה...מחכה לפעם הבאה :)

    השבמחק
  2. זה היה בוקר קסום, נפלא ומעורר השראה בהחלט :)

    השבמחק
  3. זה נראה מקסים, מהמם ומושקע.
    הלוואי ויכולתי לבוא.
    ועוד מחשבה שעולה, עד כמה הנשים נראות יפות, מושקעות, יצירתיות, ממש ניכר על כל אחת עד כמה היא אומנית בנשמה. מהממממות כולן!

    השבמחק
  4. אני שמחה שהיה כ״כ מוצלח,
    חבל שאני בדיוק בחו״ל..
    בפעם הבאה אגיע בטוח.
    איריס, שאפו :)

    השבמחק
  5. חבל שאני בדיוק בחו״ל, לפעם הבאה אגיע.
    איריס, שאפו

    השבמחק
  6. נפלא לראות כל כך הרבה נשים יפות, מצליחות, שמפרגנות אחת לשניה.....יישר כח:)

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...