יום שבת, 16 באוגוסט 2014

תחנת רענון: עיצוב ויצירה בהשראת פירות קיץ.

בקיץ יש לי תשוקה די מוסברת לפירות, והקיץ הזה יותר מתמיד, כי כל הבלוגים השווים, חנויות העיצוב ואלופי הפינטרסט עושים להם לובי די חזק. האננס מככב בראש מדורי הטרנדים כבר חודשים ארוכים, ושאר הפירות הצטרפו בריקוד סמבה עליז.
אז מצטרפת גם: הנה מקבץ משגע של יצירות עם ובהשראת פירות. לאכול עם העינים וללקק את השפתיים!


אני זוכרת שהבטחתי לכם פוסט מלא פרינטבלס מקסימים, הוא בדרך, מבטיחה... אז תראו מה מצאתי עבורכם כמתאבן: פרינטבלס פירות משחק מנייר. נראה מ-ש-ג-ע! הייתי מקשטת את המדף עם האגס והתפוח הגאומטריים והנפלאים האלה




 למי אין תחתיות שעם פשוטות (ואם במקרה  התשובה היא "לנו" - ממש פשוט להשיג אותן), וכמה יצירות אפשר להפיק מהן. עם זאת, אני חושבת שהרעיון הזה הוא בין השימושים המוצלחים ביותר עבורן - רקמת איקסים בשעם. את ההדרכה המלאה תמצאו כאן




עוד פרינטבל שימושי - ניירות עטיפה. מקסים לשלב עם סרטים זוהרים, ואפשר גם לצבוע, ממש כמו דף צביעה.
זה יכול לשמש גם כתעסוקה לא רעה לילדים בשבועים שנותרו עד סיום החופש
אני באופן אישי הולכת לעטוף איתם מחברת. טרנדי ומדליק!



כמה שאני אוהבת חרוזי גיהוץ, אבל פירות עוד לא יצא לי לעצב איתם. מכיוון שקופסאות החרוזים שלי עולות על גדותיהן, אני בהחלט מתכוונת להכין מחזיק מפתחות אננס, כבר מזמן חשבתי שאני באמת חייבת מחזיק קטן וחמוד. צפו לצילום בקרוב!




ציור פאטרן פירות עליז עם טושי פורצלן או זכוכית יכול לשדרג ולהעליז (יש מילה כזו?) כל כלי, אטום או שקוף.




לבד הוא חומר עבודה כיפי ופשוט. גם ילדים יכולים להגיע לתוצאות מופלאות איתו. עכשיו תראו את התיקים המקסימים האלה... אפילו לא צריך לדעת לתפור!




ועכשיו בואו נדמיין שאנחנו במסיבת קיץ שיקית. ראיתם אי פעם דרך מפתה יותר להגיש סורבה?  ורק לחשוב כמה טעים להכין את ה"קערה", הרי מישהו חייב לאכול את כל האננס הזה!




לאורחי המסיבה מגיע יחס מיוחד. איך לא חשבתי על זה קודם בעצמי? שיפודי פירות עם שמות, וכל זאת בעזרת חותכני עוגיות פשוטים. מקסים! ואהבתי גם לגלות דרך הפוסט שלשיפודים האלה קוראים "קבוב" :)




ואפשר להשאר עוד רגע באותה מסיבה מסוגננת ודמיונית ... אוריגמי אננסים קטנים לקשים? בהחלט!





הפוסט אמנם מוקדש ליצירות שאפשר להכין לבד, ולא למוצרים מוכנים בהשראת פירות, אבל אם יש מוצר מדליק במיוחד, שמעורר בעצמו טונות של השראה - אז למה לא? וגם מגיע לשמיכה היפהפיה הזו קרדיט, כי בזכותה באה לי ההשראה לפוסט כולו.  



ונסיים, כמו תמיד כשמתאפשר - במשהו מתוק. מתוק מאוד. מקרונים מעוטרים בטוש אכיל.
כמה מפתיע, יפה ופשוט. שיהיה שבוע מתוק ומרענן!

9 תגובות:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...