יום חמישי, 21 במאי 2015

צהריים של השראה וכיף ביריד החלומות הטרופיים

בקרתי היום ביריד החלומות הטרופיים בקניון עזריאלי בחולון, והיה לי כיף גדול. בשנים האחרונות אני לא ממש חובבת ירידים, ועודף שופינג כבר לא עושה לי את זה, ההפך הוא הנכון, ותעיד על כך כל פרטנרית ירידים מהשנים האחרונות (הי פזית), אבל הפעם בכל זאת עניין אותי לראות ריכוז גדול של מותגים מעניינים ויוצרים מוכשרים (שאת חלקם לא הכרתי), אז הצעתי לחברתי שירלי שנקפוץ לשם לכמה שעות, לצהריים של כיף (שבמקרה יצא גם ממש ביום הולדתי) ולשמחתי - הספונטניות שלטה ונסענו חולונה. קודם כל היה כיף גדול עם שירלי, כמו תמיד, וגם סימלי קצת, כי בעוד אנו תועות במבוכי כבישי חולון, צצו  פינות מוכרות וזכרונות מהשנים העליזות שלנו במכון הטכנולוגי בחלון, שם הכרנו והתחברנו. אז באותה הזדמנות - אם אתם מחפשים מעצבת גרפית מעולה, ובמיוחד אם יש לכם עסק בתחומי הלייפסטייל - שירלי פרי תמתג ותעצב ותעשה עבודה נפלאה מכל הלב.

תמונת בובה תלת מימדית של Tutika  - תכף כל הפרטים...


בבואי לתאר את חוויותי מהיריד בשעות הצהריים המוקדמות, אני אאלץ להתחיל עם מילה מדויקת אחת - לוהט!!!!! ובמובן המילולי ביותר - השמש יקדה בעוז. ממליצה לכן להצטייד בכובע, קרם הגנה ואספקת מים, אם אתן מבקרות בשעות היום, אני לא הגעתי מצוידת, ופשוט ברחתי לדוכנים שזכו לחסות בצל, ומאותו רגע - נהניתי מאוד! גיליתי כמה וכמה מציגים עם מוצרים מעניינים, מפתיעים ומאוד יפים - אם הכרתי אותם קודם, זה היה בהתרשמות שטחית, ואילו הפעם התענגתי על האפשרות לבחון את המוצרים שלהם מקרוב, ולספוג השראה. הנה כמה מותגים ויוצרים שאני ממליצה בחום גם לכם לבקר ולהכיר.


נועה הולצשטיין- Tutika
את העבודות של נועה הכרתי מהפייסבוק - משמחות וצבעוניות, אבל כשראיתי אותן ממש מולי, ואני מתכוונת כעת בעיקר לתמונות הקולאג' התלת מימדיות שלה, העשויות חלקי בובות, צעצועים, וקישוטים שונים - לא האמנתי למראה עיניי. לעיתים די רחוקות אני רואה מולי קולקצייה שמרגשת אותי, שאני שוטפת את העיניים בפריט אחרי פריט בה - וכולם שונים, אך מגובשים וברורים גם כסדרה. כל תמונה היתה יפה, עליזה ומפתיעה יותר מהשניה, חומרי הגלם מהם נועה יוצרת את האמנות שלה - מעולים ואיכותיים, ואני יכולה רק לתאר לעצמי איך היא מחפשת וצדה אותם ברחבי האינטרנט והעולם ומקפידה על בחירת החלק המושלם לכל עבודה - ובהתאם, התוצאה משובבת נפש: מפתיעה, רעננה, שמחה וצבעונית. עוד לא מצאתי את התמונה/בובה הספציפית הבשבילי, מה עוד שהן נחטפו מהקיר במהירות על ידי קונות אחרות, אבל אני מתכוונת להמשיך לעקוב ולמצוא את היפהפיה המדוייקת בשבילי. מבחינתי זו היתה גולת הכותרת של הביקור ביריד, חיפשתי השראה ומצאתי בגדול.











Eina design - עינת יוצרת מוצרים דקורטיביים מקסימים מחיתוך ברזל, ואני מאוד אוהבת את המדפים שלה, בעיקר את אלה בגזרת התחרה המשלבים רוך וחוזק ואת חיתוכי צלליות החיות. לאחרונה היא השיקה מוצר מקסים נוסף, טרנדי להפליא, שנוצר כמו על פי ביקוש של קראפטריות נלהבות (למי שעוקב אחרי דיונים בקבוצת הפייסבוק שלנו colourful way daily)- מדובר על לוח ממתכת מחורר, הנקרא בשפה מקצועית peg board, עליו אפשר למקם בקלות ווים בכל סדר שנבחר, ולתלות עליהם ציוד - כלי בישול אם מדובר במטבח, כלי כתיבה, כשמדובר בשולחן עבודה, וכו'. הלוחות מגיעים בצבעים עליזים, ויפה בעיני לשלב כמה ביחד.

 






 Vladahom יוצרת בובות מצמר טבעי, אבל ברמת חמידות מהסוג שראיתי עד היום רק בסרטים מצוירים. אני לא יודעת איך היא מחוללת קסם שכזה בפיסות הצמר שלה - הבובות מסתכלות עמוק בעינים שלנו, ומבקשות שניקח אותן איתנו, אולי לשים בכיס וללטף מדי פעם, הן פשוט עד כדי כך חמודות. לא לפספס - מלאכת יד יפהפיה ושובת לב!




 Irregular trend
מצאו חן בעיני גם הכריות של שני מהמותג Irregular trend,  שמנפיק מדי עונה כריות קוליות וחדשות לגמרי. אהבתי לגלות את החידוש: דגלוני בד טרנדיים בשלל אמירות אופטימיות ומעוררות מוטיבציה. 


 




San Francisco Soap & More
סבונים ומוצרי פרפומריה של חברה אמריקאית שעושים טוב, נראים מצוין, ארוזים וממותגים באופן אטרקטיבי ביותר, והכי חשוב - מריחים נפלא. קשת המוצרים רחבה וממלאה פונקציות רבות,  ואני מאוד אהבתי ורציתי כמעט הכל. האמת היא שהבטחתי לעצמי ולהן לחזור ולקנות את הסט המפנק של קרם רגליים עם גרביים תואמות, וכל זהעם ריח אקליפטוס הורס, אבל לא הספקתי... כל כך הרבה דוכנים, כל כך מעט זמן פנוי :) את החוב הזה אני צריכה להשלים, אולי בחנות האונליין.... 


 






נימיגו מייבאים מוצרים יפהפיים לילידים - סטים ליצירה, פריטים לעיצוב החדר ועוד. אהבתי מאוד את המוצרים לעיצוב הבית של djeco המעולים, שמייצרים אותם תחת הליין little big room - מדובר על אהילים, כריות,  ועוד, בסטייל חו"לי יפהפה קטן-גדול. גם מתלי העץ הציוריים עשו חשק גדול לקנות את כולם, וכמובן הסטים של היצירה, (אם אתם בעניין של רכישת עוד מוצרי יצירה, אני עברתי את המכסה המותרת עד 2018) :)
 





Carpetism - שרון קנור היא מורה ליוגה ומאבחנת בשיטת אורה סומא (זוכרים שספרתי לכם עליה ועל השיטה בניוזלטר הראשון ששלחתי)? הייתי אצלה בבית לפני כמה שנים בפגישת יעוץ בצבע קסומה ומיוחדת ונהניתי כל כך. הופתעתי לגלות שעכשיו שרון ובעלה, בהשראת האהבה והמשיכה לצבע, מייבאים לארץ מבחר שטיחים בעבודת יד מהודו - כל השטיחים, ללא יוצא מן הכלל - צבעונים להפליא ויפהפיים ממש. הייתי שמחה לקשט כל פינה בבית בשטיחים שלהם, חויה צבעונית שלא כדיאי לפספסס ביריד.





מאחלת לכם שמחה והנאה והשראה מהסבוב שלכם ביריד, אם יצא לכם לבלות בו כמובן, ובכל מקרה - שווה לבקר בעמוד הבית של כל אחד מהמותגים או היוצרים שספרתי עליהם כאן - הם נפלאים בעיני! חג שמח, איריס :)


2 תגובות:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...