יום רביעי, 6 ביולי 2016

סדנת יומני אמנות בנושא רקעים

ב-18/7 תתקיים סדנת ״יומני אמנות - רקעים״ הסדנה הראשונה מבין מספר סדנאות בנושא יומני אמנות. הפעם, נתמקד בעיקר ביצירת רקעים לדפי היומן שלנו, שיכולים להיות בסיס ליצירה, או לעמוד בפני עצמם ולהוות יצירה שלמה.



במהלך שעתיים וחצי נשחק, ניצור, נהנה, נתנסה ונגלה עולם של שפע - בצבעים, טכניקות, חומרים, צורות, ויכולות להביע את עצמנו. ניצור רקעים משילובי טכניקות, חומרים ומצעים, ונשתמש ברקעים שהכנו כנקודת פתיחה ליצירות מורכבות יותר -  כבר במהלך הסדנה, וכמובן שנוכל להשאיר גם עמודים רקעים ססגונים למילוי עתידי במחברת האמנות שלנו.


בסדנה נלמד גם להכין כלי עבודה בעצמנו, וניצור חותמות ושבלונות מחפצים יומיומיים שלא חשבנו עליהם אף פעם בהקשר יצירתי. כמה שאני אוהבת את החלק הזה!


המוטו של כל אחד מהמפגשים של יומני האמנות הוא ש״הכל מותר״! וזה מודגש בצורה חזקה ביותר בסדנת הרקעים.


זו אחת המטרות החשובות ביותר של הקורס שלנו, ואחד האתגרים המשמעותיים ביותר שעומדים מולנו כיוצרות - להרשות לעצמנו! לא לדפוק חשבון, לא להתבייש, ולא להתחבא, אלא להנות מהמשחק, מהשעשוע - להתנסות, להיות אנחנו במלואנו. רק על ידי ההעזה, החופש, אפשר לגלות מה באמת מענין אותנו, נוגע בנו, מרגש אותנו, ולהגיע בהשראתו למחוזות חדשים.

סדנת ״יומני אמנות: רקעים״ תתקיים ביום שני 18/7, בין עשר לשתים עשרה וחצי. מחיר ההשתתפות: 350₪, והוא כולל יומן אמנות אישי, שימוש חופשי בכל חומרי היצירה במהלך הסדנה וכיבוד. הסדנה תתקיים בסטודיו מקסים הקרוב מאוד לעזריאלי בתל אביב.


להרשמה לחצו כאן, ותעברו לחנות שלי, או כתבו לי: irisfgl@gmail.com, מוזמנות גם להתקשר אלי ולהתיעץ בכל שאלה: 0543051344, איריס :)












SaveSave
SaveSave
SaveSave

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...