יום שישי, 16 במרץ 2018

קצרצרים

הפעם לא בדיוק פוסט, אלא ניוזלטר.
את הניוזלטר ״קצרצרים״ אני נוהגת לשלוח פעם בשבועיים לכל המנויים ברשימת התפוצה.

הוא משמח, מלא בהמלצות שוות ובקישורים מעוררי השראה.

רוצים לקבל אותו ישירות לאימייל? הרשמו לרשימת התפוצה, ופעמיים בחודש הוא יישלח ישירות אליכם.

קצרצרים

ניוזלטר קצרצר שכולו מלא דברים טובים - שעושים טוב ושמח באמצע היום
(מותר לשמור ולקרוא גם בערב)

1. יש סדרה של צבעי מים יפניים שאני מאוד אוהבת. אני מציירת איתם הרבה ולכן גם הבאתי אותם לחנות שלי, לחלוק אתכן את ההנאה.


אבל יש לי תחושה שרבות חוששות מצבעי מים - ולא בצדק!

הן חושבות שצבעי מים זה מסובך ולמקצוענים, וזה ממש לא נכון... צבעי מים הם אושר וקסם, והציור בהם פשוט אם רק מודעים לכמה עקרונות בסיסיים, וצוברים כמה שעות של התנסות כיפית.


אז החלטתי לאסוף הדרכות מעולות שידגימו כמה שצבעי מים זה נפלא - פשוט ולא קשה, חופשי ומעורר שמחה. הנה 2 הדרכות קצרצרות ראשונות- הדרכה לציור עלים בצבעי מים, ולציור קקטוסים. אני חושבת שאפשר ללמוד מהן רבות גם על ציור של כל דבר אחר. צפו לעוד הרבה קישורים להדרכות מצוינות (;
http://theart123.com/how-to-paint-cactus-using-watercolor/
וגם:
http://theart123.com/how-to-paint-a-basic-leaf-with-watercolors/

וילדים... הם משוגעים על צבעי מים, וזה גם לא מלכלך. אז קחו ניירות טובים, מכחול או שניים, כוס מים, וחבילת צבעי מים ושבו עם עצמכן לזמן איכות (או עם הילד, לזמן חוייה ויצירה משותף). אבל המלצה שלי - השקיעו בצבעי מים טובים וניירות שנועדו לזה - הקסם לא קורה באותה עוצמה בלי זה... 

לצפייה במבחר צבעי המים בחנות
2. את הספירוגרף הנוסטלגי מהילדות שלנו אתן בטח זוכרות. גם לכן היה כזה? בעיניי כלי היצירה הזה היה פשוט חלום! האפשרות הבלתי נתפסת ליצור צורות מרהיבות אינסופיות וצבעוניות בדיוק מושלם כמו של מחשב באמצעות דיסקית פלסטיק פשוטה...


ועכשיו תראו את המנדלות שהאמנית Camilla Løschbrandt יוצרת עם ספירוגרף - עושה חשק, אה?  בחנות שלי תמצאו את הספירוגרף הכי מעולה שיש... אני משוגעת עליו וכך גם המוני לקוחות שקנו אותו במהלך כל השנה, וחזרו ורכשו אפילו עוד אחד, שעוד מישהו אהוב יהנה מזה.
 


3. אני עובדת כבר כמה שבועות על פוסט חדש בבלוג בנושא Kintsugi. יש לי כל כך הרבה חומרים מדהימים לחלוק אתכן לגבי האמנות היפנית היפהפה שמכבדת את פגעי הזמן והבלאי. כאשר כלי נשבר, מחברים אותו באהבה וממזגים את השברים עם דבק מוזהב שרק מבליט אותם עוד יותר, כמו תכשיט. אז הפוסט יעלה לבלוג סוף סוף בתחילת השבוע - ואני אזכיר לכן   
 


4. הסתכלו טוב על שונית האלמוגים היפה הזו - צבעונית ומרהיבה. האמנית Mlle Hipolyte יצרה אותה מנייר, ומדהים להביט בפרטים מקרוב - כי אז נפרשת בפנינו מלאכת מחשבת מדוייקת ומפרכת - אבל כל כך מרשימה.  כל פרט ופרט כל כך מושקע, ויש פה אלפי פרטים לכל הפחות. לא משהו שאפשר בכלל לדמיין ולהעריך במבט בתמונה אחת בלבד. הנה, תראו: 


5. אתן כבר באינסטגרם? זה המקום הכי שמח ומעורר השראה להיות בו באינטרנט - מינימום טקסט, מקסימום ויזואל - פשוט כיף! נכון שיש חפירות, והרבה פרסום עצמי, אבל זה הערוץ הכי מעודכן לסרוק במהירות את כל מה שקורה ומעניין עכשיו! לColourful way יש חשבון אינסטגרם חדש ואתן כל כך מוזמנות לבקר ולעקוב בו אחרי כל מה שחדש ואם תשלחו  לי במייל את כתובת האינסטגרם שלכן - מבטיחה לבקר... סקרנית מאוד!

אפרופו אינסטגרם - 
הנה כמה טיפים  קצרים ביותר אבל חשובים לצילום באייפון, של חברת Apple. הם ערוכים בצורה מדליקה ומחכימה.


6. הצעה לחומר קריאה קצר בסופ״ש:
לכבוד יום האישה שהיה לפני כמה ימים בחרתי מהבלוג שלי כמה פוסטים אהובים במיוחד על אמניות/יוצרות שאני מאוד אוהבת, ופרסמתי בפייסבוק. מצרפת את הלינקים גם פה, כי נראה לי שתתלהבו מהן מאוד, ואם פספסתן כשהם עלו לבלוג  - אז הנה ההזדמנות:

מציירת הסיפורים - http://colourfulway.blogspot.co.il/2015/01/blog-post_14.html
רוקמת מהחלומות-
http://colourfulway.blogspot.co.il/2017/05/blog-post_22.html
אמנית המברשות - http://colourfulway.blogspot.co.il/2017/07/blog-post_25.html
ויוצרת קפסולות הזמן מנייר - http://colourfulway.blogspot.co.il/2017/07/blog-post.html

זהו, קצר ומשמח, נכון?
מקווה שאהבתן, מוזמנות
 לחלוק איתנו טיפים משלכן לקצרצרים הבאים.

ואם אהבתם את הניוזלטר, ונתקלתן בו מבלי להיות רשומות לרשימת התפוצה, 
כאן תוכלו להרשם כדי לקבל אותו מדי שבועיים ישירות לאימייל שלכן.

איריס
colourful way shop
Share
Tweet
Forward
Colourful way למעבר לחנות 

6 תגובות:

  1. קצרצר וכיפי... תודה! מעורר השראה וצבעוניות...

    השבמחק
  2. אין על צבעי מים! הכי כיף!

    השבמחק
  3. בהחלט קלעת בול! עוררת אצלי געגועים לילדות שהיינו משתמשים בספירוגרף לצייר מנדלות

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהצלחתי לעורר געגוע כמו שלי לקסם הספירוגרף :)

      מחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...