יום שלישי, 29 במאי 2018

טושי הפורצלן חזרו

עבר   הרבה זמן מאז שכתבתי פה בבלוג על טושי הפורצלן. לפני כמה שנים ציירתי על גבי כלים רבים ופרסמתי הרבה חומר בנושא האהוב הזה.
אני  זוכרת בחיבה רבה גם את פינת היצירה שהקדשתי לטושים האלה בארוע גדול של עשרות נשים, ואת התוצרים המושלמים שנעשו שם בכל כך הרבה התלהבות ושמחת יצירה.

ועכשיו הם חזרו לחנות שלי בגרסה משודרגת - טושים לציור על פורצלן וזכוכית גם יחד!
אז זה זמן מצוין להזכר קודם כל בהפקה מתוקה במיוחד שפורסמה לפני כמה שנים בעיתון לאשה- אני הייתי אחראית על הכלים המצוירים, הסטיילינג המשגע הוא של קרן ברק, והצילום של מוטי פישביין.







כמו שאפשר לראות בברור בתמונות - טושי הפורצלן משדרגים כל כלי פשוט. אפשר לשרבט, לצייר, לעטר בפארטנים, לכתוב הקדשה אישית, ועוד.

השימוש בהם פשוט וקל - מנקים את הכלי היטב מכל טיפת שומן או לכלוך, מציירים, ומניחים לייבוש קל. אם מתכוונים לשטוף את הכלים באופן ידני אין צורך לעשות שום דבר נוסף, ורק אם מייעדים לשטיפה במדיח יש לחכות ליבוש מלא ולאפות בתנור לקיבוע. 

הטושים מגיעים כסט של 6 גוונים - שחור, כחול, ירוק, סגול, כתום וצהוב, והם מתוצרת חברת Marabu הגרמנית. ניתן לקנות אותם בחנות שלי - ממש כאן

אני שמחה לחלוק אתכן עוד רעיונות מלאי סטייל, שאני בטוחה שיעשו לכן עוד יותר חשק לצייר על כל הצלחות והכוסות בבית (זה מה שקרה לי הפעם הקודמת, כל הכלים מהמדיח קראו לי, ואני עם אובססית השרבוט שלי לא יכותי להפסיק.... בסוף הלכתי לקנות כלים חדשים, תכל׳ס - לא יותר יקר מבלוק ציור משובח :) )
























**ועידכון קטן לפוסט, יום אחרי הפרסום: הפוסט הזה באמת עשה לי חשק גדול צייר עם הטושים שוב, אז הנה מה שהכנתי היום בבוקר:





את טושי הפורצלן תוכלו לקנות בחנות שלי
ואני אשמח לענות על כל שאלה. irisfgl@gmail.com
054-3051344

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...