יום שני, 21 במאי 2012

אופנה של נייר

איורי אופנה מעוררים בי השראה וגורמים ללב שלי לקפץ בהתרגשות ושמחה - ביחוד כאלה העשויים ביד, ומשלבים חומרים וטכניקות בסגנון אישי. אחרי שנים של שכלול יכולות איור השמלות, תסרוקות וקולציות הנעליים שלי, ויעיד על כך כל מי שאי פעם עמד לידי חמש שניות כשאני במרחק סביר ממחברת, פתק, מפית, או פשוט פוטושופ פתוח, והמורות המיואשות מקשקושי המחברות ביסודי - כשאני רואה איור אופנה מדליק - אני פשוט מתמלאת השראה ויוזמה: האצבעות שלי מרחפות בכיוון קוי המתאר, רושמות את הדמות או הפריט באויר כמו על דף, וכל שאני רוצה זה להגיע לשולחן העבודה שלי כמה שיותר מהר - לפזר עפרונות, מכחולים, ניירות ונצנצים ולעשות גם :)
ומדוע אני מספרת את כל זאת? כדי להסביר כמה השראה אני מוצאת בבלוג Paper Fashion
של המאיירת הנפלאה קייתי רוג'רס.


קייתי  עוסקת באיור מאז ילדותה, ובאוניברסיטה למדה דווקא עיצוב תעשייתי, אך בחרה לבסוף באהבתה הראשונה, האיור, כמקצוע.

קייתי מציגה איורים יפהפיים בקוים חופשיים ורכים, המתבססים לרוב על רישום עפרון וצבעי מים, והיא לא מהססת לשלב גם מגוון חומרים נוספים, בהם היא מתנסה, טועה, מגלה ומצליחה, כגון נצנצים, וואשי טייפ וטושים זוהרים ואינה חוסכת מאתנו את הטיפים והגילויים שלה - יפה מצדה, לא?

האיורים בסגנון שאני, באופן אישי מאוד אוהבת - צבעים רוויים ועזים, קונטרסטיים, חיבה עזה לצבעי ניאון, דוגמאות דומיננטיות, ומשחקים קלים בין דו לתלת מימד.
היא מאיירת עבור חברות אופנה, מגזינים ולקוחות שונים, וגם לבלוג, לפי ההשראה ומצב הרוח. היא מושפעת רבות מבלוגים מובילים של אופנת רחוב כמו Atlalntic Pacific ו -The Sartorialist.
אין ספק שהיא יודעת לבחור היטב את מקורות ההשראה שלה, והאיורים שלה תמיד שיקיים ומעודכנים.
זה הקישור לאתר שלה-  Paper Fashion ובו הבלוג, חנות און ליין ומדור טיפים, וגם בעמוד הפייסבוק של הבלוג שלה תוכלו למצוא עדכונים ואיורים משגעים.

צבעים רויים, כבר אמרנו?


קייתי רוג'רס בחדר העבודה שלה

 מאיירת נפלא גם בשחור ולבן

היא יודעת לעבוד נפלא עם צבעי מים, גם כשהם חיוורים וכמעט שקופים


איור מדהים של שמלה מדהימה


מבט נוסף על קייתי בסביבת העבודה שלה


התנסויות שונות עם צבעים, חומרים וטכניקות


איור יפהפה, מוכן לסריקה על שולחן העבודה


פיתוח דוגמא עליזה

 ועוד עבודה יפהפיה בשילוב נצנצים, הפעם ליצירת דוגמה גרפית, ולא להענקת נפח וברק
ולסיום רישום יפהפה, והופעה מדליקה במיוחד.


אוהבים איור? צבעי ניאון? רוצים לקבל עוד השראה?  מוזמנים לקרוא פוסט שכתבתי בבלוג על מאייר כרזות הקולנוע האגדי בוב פיק.

4 תגובות:

  1. ואוו איזה יופי! אני מאוד אוהבת
    לראות איורי אופנה :)
    אביטל

    השבמחק
  2. וואוו נורא יפים ומעניינים מאוד ממש מאיירת מוכשרת ואיזו עבודה נפלאה היא עושה עם צבעים ומשחקת עם גוונים נורא התלהבתי;-)

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...