יום שבת, 5 במאי 2012

מסע בסטייל - תחרות חדשה בבלוג

נוצר שיתוף פעולה כיפי ביני ובין וחברת מוצרי הנייר המקסימים - Cavallini Israel - האלופים במוצרי נייר בהשראת גרפיקת וינטג'.
 
המחברת היפהפיה הזו תפסה את עיני, ורקחנו ביחד תחרות מקסימה, בסימן מסעות. הנה כל הפרטים:
 
ספרו בעמוד הפייסבוק של הבלוג מה מעוררת בכם המילה מסע - זכרון? חווייה?חלום? השראה?
ספרו על מסע אמיתי למקומות רחוקים או על מסע פנימי - כזה ששינה אתכם, על מסע נפלא שעוד תעשו, מסע שחוזר בחלומות, מסע מהספרים, או שמלווה אתכם כפסקול בחיי היומיום (אצלי זה גרייסלנד של פול סיימון - שיר המסע, ובכלל אחד השירים האהובים עליי) ואפילו על מסע של אדם אחר שהותיר בכם את רישומו.
אני מזמינה אתכם לרגש ולמלא אותנו בהשראה, ותראו איזה יופי של פרס מחכה לזוכה המאושר, פרס שיעזור לו לתכנן ולתעד את המסעות הבאים שלו עם הרבה סטייל... מתנת Cavallini Israel:
 

  1. מחברת/יומן מסע בעיצוב משגע
  2. קופסת פח מסוגננת עם יותר מ-100 מדבקות שונות בדוגמאות ייחודיות
  3. Sticky Notes ערכת פתקיות מעוצבות - למעלה מ-450 דפי sticky notes מסוגים וגדלים שונים
    את הסיפור שלכם יש לפרסם כתגובה לסטטוס הרלבנטי בעמוד הפייסבוק של הבלוג. התחרות תסתיים ביום שלישי בצהריים, והזוכה יוכרז ביום רביעי. לחצו כאן כדי לעבור לעמוד הפייסבוק ולחלוק איתנו את סיפור המסע שלכם. בהצלחה!

2 תגובות:

  1. הבלוג מהמם התחרות מרגשת
    ובכלל כיף לעסוק ביצירה
    את התגובה שלי כתבתי גם בפייסבוק
    מאחלת בהצלחה לכולם ושבוע נפלא ומבורך

    השבמחק
  2. איזה מקסים!
    אני כל כך אוהבת יומני מסע.
    יצא לי כבר להכין כמה, אבל כמובן שהן לא יצאו קרובות אפילו לעיצובים המשגעים שלכם.
    עכשיו אני רק צריכה הזדמנות לצאת מהמפה של הארץ ולצאת לכבוש את העולם!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...