יום שישי, 5 באוקטובר 2012

הבית לובש סוודר

מדברים בתחזית על טיפות גשם ראשונות, ואפשר כבר כמעט להרגיש את מגע הסוודר החמים, נעלי הבית הנוחות, והכירבולית המפנקת...
אז שניה לפני שמתחילים למיין את בגדי החורף, ולחפש היכן ניתן למסור את הסריגים הותיקים שכבר התגלע בהם חור קטן, נהיו קטנים או יצאו מהאופנה - דעו לכם שקרוב מאוד אליכם נמצא מישהו אחר שישמח לקבל שניים או שלושה סוודרים אהובים- הבית שלכם :)

העציצים לדוגמא- מעולם לא נראו טוב יותר. הסוודר החדש מחמיא להם מאוד!


בקבוקי הזכוכית נראים ממש סקנדינביים בסוודר תכול/אפור


 הכריות האלה מדהימות! מי היה מנחש שאפשר להכין אותן מסוודרים?

ואם יש המון סוודרים - מה טוב! כי יש עוד ועוד רעיונות לכריות


יין עם סוודר, מתנה יפה לחימום האווירה בלילה קר


ריפוד מקורי ויפהפה


פופים משגעים - וכמה שדוגמת הסוודר עמוסה יותר - יותר טוב!


 פשוט ומקורי - כיסוי משענת בשניה של עבודה

צנצנת הגרנולה שלנו מעולם לא נראתה טוב יותר


סוודרים בטקסטורות שונות ובמשפחת גוונים חורפית,
על כפתוריהם המקורים יכולים להפוך לסט כריות נפלא נוסף. הרעיון מהספר הזה


שמיכת טלאים - לא מה שהכרתם


כרית שושנה - מסוודר כמובן


מנורה משודרגת בלוק כפרי משגע


 ניתן להכין בקלות סלים יפהפיים לחפצים קטנים מסוודרים-
פתרון נהדר לציוד התפירה, הרקמה והסריגה.





9 תגובות:

  1. כל כך יפות האפשרויות שאת מציגה כאן. מאד אוהבת את הצבעוניות והיצירתיות וזאת למרות שאני שתי ידיים שמאליות שאין דברים כאלה.
    :)

    השבמחק
  2. יש עכשיו כמה סוודרים על עצים בשדרות רוטשילד, לצערי אין לי תמונה, מקסים לגמרי

    השבמחק
  3. פוסט מטריף! רעיונות מדהימים! וואו!!

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. זהו זה אני כבר עושה סדר בארון! רעיונות סופר שימושיות !
    תודה לך !
    שרה

    השבמחק
  6. הסוודרים האלה כל כך יפים שבא לי ללבוש אותם בעצמי ;)
    כרגיל- מקסים!

    השבמחק
  7. רעיונות מקסימים, אם כי לו היו לי סוודרים כאלה לא הייתי ממחזרת אותם בשום אופן.

    השבמחק
  8. רעיונות מדהימים. מוצא חן בעיני
    עלה לי רעיון לנסות לעטוף בקבוקים בגרביים צבעוניות
    יכול להיות נחמד
    נראה לי שאנסה

    השבמחק
  9. .גאוני!...מאוד מחמם..אולי קצת חם מידיי לאקלים של הארץ..;)

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...