יום שני, 1 באוקטובר 2012

Rubber soul

את  ה-color dipping (טבילת חפצים ורהיטים או חלק מהם בצבע מנוגד) אני מכירה כבר מזמן, אבל
לתופעת ה-Rubber dipping נחשפתי רק לאחרונה - ונדלקתי.
הכוונה בעצם לטבילת קצוות של רהיט או פריט בחומר פלסטי וצבעוני (plasti-dip) שכאשר הוא
מתקשה הוא מעניק לחפץ שטבלנו לא רק גוון חדש - אלא גם גימור גומי.
ולמה זה טוב? אני מניחה שבמקור המוצר נועד לצרכים תעשייתים וביתיים - כי מדובר במוצר הנמכר בחנויות לבניה ועשה זאת בעצמך. אך כיום חובבי עיצוב ויצירה אימצו אותו ללבם, ואף עורכים "מסיבות טבילה" (רצוי מאוד באויר הפתוח, לא מאמינה שמדובר במשהו שבריא או כיף לשאוף את אדיו), אשר במהלכן טובלים מכל הבא ליד. הנה מקבץ רעיונות מעולים, חלקם נוצרו ע"י חובבי יצירה באופן וחלקם פריטי עיצוב מבתי סטודיו מקצועיים אשר נוצרו תוך שימוש בתהליכים מקצועיים יותר, יש לשער.
 
 תראו מה קורה לציפור אוריגמי אחרי טבילה
 
קולקציית רהיטים עטויות שכבת גומי דק, המתאימות לבית או לגינה -
גולת הכותרת של  רהיטי JSPR
 
 כלי קרמיקה טבולים בגומי. ניגוד חומרים מעניין...
 
 מברשות שיניים בעיצוב אישי
טבעות טבולות בגומי
 
פראדה כמובן. בהומור אופייני מציע בית האופנה נעליים הדורות הטבולות בגומי תעשייתי.
המחיר...  חגיגי גם כן.

אגרטל עשוי מבחנה טבולה, בעיצוב vogel en vlinder

כלי עץ טבולים לעבודה נוחה, מניעת החלקה ולחגיגה בעיניים
 
ועוד כלי נפלא - באפקט שיש, לסיום :)

6 תגובות:

  1. זה מקסים ועושה לי חשק לרוץ ולנסות!

    השבמחק
  2. איזה יופי ! לא מכירה את השיתה . קצת מלחיץ להשתמש בחומרים רעילים לא ???.

    השבמחק
  3. זה ממש ממש מקסים!!!
    יש לקנות את זה בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן אני רכשתי את זה בארץ בבורג המפרץ בחיפה.
      מצרפת רשימת חנויות מתוך האתר של פלסטידיפ
      http://www.plastidip.co.il/plastidip_stores.html

      מחק
  4. רעיון נהדר לשימוש בפלסטידיפ... תודה

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...