יום שני, 26 באוגוסט 2013

ציטוטים אהובים

נכון שפוסטרים עם ציטוטים, שורות משירים ואמרות שפר ניו אייג'יות הולכים חזק עכשיו? אני בטוחה שגם הפינטרסט שלכם מוצף בהם כמו שלי. האמת שיש בזה בעיניי משהו מרענן. אנחנו מוצפים בכל כך הרבה אימג'ים, שלפעמים טקסט קצר וממוקד יכול להטעין אותנו בהשראה מסוג אחר. אבל מדוע להיות תלויים בטעמם של אחרים, אם אפשר לקחת את הציטטות האהובות עלינו או את מילות ההשראה שאנחנו באמת רוצים לראות כל היום מול העיניים, ולעשות איתן משהו בעצמנו?

ולכן אני שמחה לחלוק אתכם תגלית טרייה שלי - Recitethis.
הססמה של האתר החמוד והשימושי הזה - הפוך את הציטוט שלך ליצירת אמנות!
ואכן כאן תוכלו להפוך כל טקסט קצר לפוסטר קטן ומעוצב. אין צורך בתוכנת פוטושופ או בידע גרפי ולמעשה כל שתטרכו לעשות  זה להקליד כמה מילים ולבחור עיצוב מתאים מתוך שלל עיצובים קיימים.
הנה הבחירות שלי, כולן שורות נפלאות מתוך שירים אהובים עליי. מזמינה אתכם להאזין לשירים בזמן שאתם מעצבים לעצכם ציטוט יפהפה :)




















עוד ציטוט מאותו שיר בדיוק: 


4 תגובות:

  1. הציטוט עם גשר מאלמו המהמם, הכי יפה.
    גם ממש נכון לימים אלה.

    השבמחק
  2. מקסים!

    את יודעת איך זה עובד עם הדפסה של הפוסטרים? האם זה באיכות מספיק גבוהה בשביל הדפסה?

    תודה :)

    השבמחק
  3. מצויינים!!!
    תודה לך!!
    נילי

    השבמחק
  4. רעיונות לא חסר מסתבר. איך את מוצאת את כל זה? ואוו.
    כעת נותר לחפש ציטוטים טובים ומעניקי השראה:)

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...