יום שבת, 31 באוגוסט 2013

פותחים דף חדש

בדרך כלל אני לא נוהגת לשלוח את הקוראים שלי אל מחוץ לבלוג כבר בשורה הראשונה, אבל היום אני ממש רוצה לשלוח אתכם לאתר אחר... וזאת מדוע? כי עבדתי עם מדור העיצוב של אתר Xnet ועם הצלמת הדר רייזמן על הפקה מיוחדת ומקסימה של מחברות בעיצוב אישי שכיף להכין בבית, מחומרי יצירה זמינים.
כמו תמיד, הקפדתי שהרעיונות יעוררו השראה, ייראו מעולה, אך לא ילחיצו את אלה שמגדירים את עצמם "בעלי ידים שמאליות" :), הפרוייקטים מתאימים לכל אחד, ולא נדרשים כשרונות יוצאי דופן או רמת מיומנות גבוהה במיוחד.
אז עכשיו, אחרי שהילדים חזרו לבית הספר, והתפנו לכם כמה דקות לחשוב על עצמכם ועל הפרוייקטים החשובים החדשים לשנה הקרובה, אני מזמינה אתכם לעצב מחברת מיוחדת ויקרה ללבכם, שתלווה אתכם כל השנה הבאה עלינו לטובה.



תגובה 1:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...