יום רביעי, 2 ביולי 2014

Happy Blogging



בבוקר יום חמישי, ה- 17/7, יתקיים Happy Blogging - יום עיון משמח לבלוגריות לייפסטייל!
הארוע יתקיים בלוקיישן אהוב עלי במיוחד - סינמטק תל אביב, ויכלול את מיטב התכנים, המרצות והפעילויות.


הרצאה מס' 1:
יונית צוק, ה"בלוגריסטית", בהרצאה מרתקת על מבט פנימה ומציאת ה"יהלום" - חידוד הקול האישי והיחודי בבלוג, וזאת באמצעות סדרת שאלות חשובות שכל בלוגרית, מנוסה, וגם מתחילה, תרויח מלשאול את עצמה.


הרצאה מס' 2:
איריס פוגל בן חמו (אני כמובן), בעלת הבלוג Colourful Way ואתר הבלוגים Love Street, תחלוק טיפים וידע לגבי חשיבותם של שיתופי פעולה מסוגים שונים עבור הבלוגים שלנו - עם קהלים, גופים מסחריים, אתרים, בלוגרים אחרים ועוד. כיצד שת"פ מקדמים את המטרות השונות של הבלוג ושלנו, איך יוצרים קשרים, כיצד להגדיל כך את תפוצת הבלוג, הקשר בין בלוג והכנסה וכל מה שצריך כדי לקדם את הבלוגים שלכן ולהביא אותן לידיעת הקהל הרחב, תוך שמירה בלתי מתפשרת על האיכות, היחוד והקול האישי, ולא פחות חשוב - התשוקה להמשיך ולעסוק בתחום.

הרצאה מס' 3:
מאיה חבקין - צלמת ומנחת סדנאות מקצועית, תעביר הרצאה עם טיפים מצוינים לשיפור הצילומים בבלוג, שאחריה כבר לא תצלמו אותו הדבר.

פאנל משובח של בלוגריות מובילות - קרן שביט מ"טוב ויפה" איילת לנדאו מ "Lula", ואפרת ליכטנשטט מהבלוג "אז מה את עושה כל היום?" ידברו בפתיחות על המסע האישי שלהן עד לביסוסן כבלוגריות מוכרות, במה הן עוסקות היום ולאן התפתחו הבלוגים שלהן מאז, ויענו על עוד שאלות מרתקות על כל הדברים שכולנו רוצות לדעת.

יום העיון מיועד לבלוגריות ותיקות, לבלוגריות מתחילות יותר ששואפות להגיע רחוק עם הבלוגים שלהן וגם ולמי שחולמת להיות בלוגרית לייפסטייל.

בין ההרצאות אני מכינה לכן משימות נטוורקינג קצרות וכיפיות! אני מייחסת חשיבות רבה לאפשרות להכיר בארועים שלי נשים מוכשרות ולבנות איתן כבר בארוע בסיס טוב לשיתופי פעולה עתידיים ולידידות. מהנסיון שלי - זה עובד! אנשים בדרך כלל מעדיפים לעבוד עם מי שהם כבר מכירים ומחבבים. ארוע Happy Blogging הוא הזדמנות נפלאה להחשף תכנים מרתקים מפי מיטב הבלוגריות, לקדם את חלום הבלוגינג וגם להכיר הרבה נשים מצוינות, וגם לפגוש פנים אל פנים בלוגריות מוכרות.

Happy Blogging - יום חמישי 17/7, תשע וחצי עד אחת וחצי בסינמטק תל אביב.

מחיר כרטיס: 310 ש"ח. ואני חושבת שזה ממש שווה כל שקל! הארוע יקפיץ ויקדם את הבלוגים שלכן לשיאים חדשים עם פרץ אדיר של מוטיבציה!

להרשמה: irisfgl@gmail.com
****מספר המקומות מוגבל!******

נפגש ב-Happy Blogging, ועד אז, מדי יומיים, יתפרסם פוסט בסדרה ובו ראיונות עם המרצות ועם הבלוגריות המשתתפות בפאנל. ההשראה תתחיל כבר כאן!


תגובה 1:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...