יום ראשון, 19 באפריל 2015

סדנת צבעי מים

שמחה לספר לכם על סדנת צבעי המים החדשה שלי, שתתקיים ביום שני 11/5 בסטודיו יפה בתל אביב, במרחק חמש דקות הליכה מעזריאלי.


צבעי מים הם כיף גדול. אני מרגישה שמחה של ממש, כשאני לוקחת לעצמי שעה שלווה עם פלטת צבעים, מים, וכמה מכחולים, וצוללת לתוך עולם של יופי וצבע, קצב וריכוז, שכולו שלי, ואותו אני מעבירה אל הדף. שלוליות וכתמים של צבעים רוויים וחזקים שמתייבשים תוך שניות ומפתיעים בתוצאות שלהם בכל פעם מחדש,  משחקים של רטוב על יבש ויבש על רטוב, , אפקטים מיוחדים, שקיפויות נעימות... מזדהים?

העניין הוא שרבים וטובים חוששים מצבעי המים, סבורים שלא קל איתם, שזה רק לבעלי ניסיון וכו'... לכן, אני מציעה ל-כ-ו-ל-ם לבוא לסדנה של שלוש שעות, להנות, אבל ממש - מהיצירתיות, הצבעוניות והאוירה הנעימה, ללמוד את הבסיס של עבודה עם צבעי מים, להתנסות בסוגים ומותגים שונים, דפים מיוחדים, וסוגי מכחולים מגוונים, ולעמוד על ההבדלים בינהם, ובעיקר - לראות כמה שזה כיף, להפסיק לחשוש, ולהתמכר לצבעוניות ולשמחת החיים שביצירה. כמובן שאחר כך, בבית, תוכלו להמשיך לבד, עם כל הידע שצברתם בסדנה.

בסדנה נתנסה בכל מה שהזכרתי, נלמד טכניקות שונות וטריקים מדליקים, נכין איורים, כרטיסים, ותמונות קטנות, ונתנסה גם בשילוב צבעי המים עם חומרי וכלי יצירה נוספים שמתאימים להם מאוד.

מן  הסדנה תצאו עם איורים וכרטיסים יפים מעשה ידיכם, עם חיוך גדול, ועם חשק עז להמשיך את הכיף גם בבית.
סדנת צבעי המים תתקיים ביום שני 11/5, בין עשר לאחת, ליד מרכז עזריאלי בתל אביב, ומחירה 350 ש"ח כולל חומרים, כיבוד ומתנה.
עדכון: סדנת צבעי המים בתאריך 11/5 מלאה. נפתחה ההרשמה לסדנת שישי ב- 29/5 בין תשע וחצי לשתים עשרה וחצי.

להרשמה ותשלום ב paypal (מיידי, מאובטח וקל ) לחצו על הכפתור :




או שניתן כמובן לפנות אלי באימייל: irisfgl@gmail.com

נתראה בסדנה, עכשיו הולכת לשרבט לי קצת בצבעי מים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...