יום שני, 11 במאי 2015

רשמים מסדנת צבעי המים הראשונה והזמנה להרשם לסדנת שישי

הבוקר התקיימה סדנת צבעי המים הראשונה, והיא הייתה כל כך כיפית ומשמחת, שאני מרגישה עדיין ב"היי".


היה תענוג עבורי לראות איך כל אחת מהמשתתפות בסדנה שקועה בעולם של צבע ויופי, מגלה את היכולות שלה, משיגה שליטה על צבעי המים, ומופתעת מחדש מכל הפתעה שהצבעים השובבים מזמנים לה, כי הרי זה חלק חשוב מהסיפור עם צבעי המים - יש בהם כל כך הרבה אפשרויות וטכניקות, חלקן צפויות, חלקן מפתיעות בכל מקרה מחדש -  והעונג של הזגזוג בינהן גדול:)

תראו איך הסדנה התחילה...

 ואיך היא המשיכה...


התנסינו במגוון טכניקות של עבודה עם צבעי המים. התחלנו כמובן בבסיס ממש - איך להניח אותם על הפלטה, מהו המרקם הנכון לעבודה, מה היחסים הנכונים בין הצבע הנקי למים, והתנסינו ביצירת משטחים מסוגים שונים - בהירים, כהים, שקופים, אטומים ועוד.



המשכנו לעבודה עם צבע רטוב על דף יבש (אנחנו בשליטה), צבע רטוב על דף רטוב (הצבע שולט, ואנחנו מחכות בסקרנות ומתמוגגות מהיופי של האפקטים שנוצרים :) ) עבדנו עם שעווה, וחותמות, ושבלונות ועטים, ולאט לאט החלו התוצאות המקסימות להערם על השולחן...














 את הסדנה העברתי בכיתת לימוד מפנקת ונעימה הממוקמת למרבה הנוחות ממש ליד עזריאלי-
הנה הצצונת לסטייל של המקום:


נהניתי כל כך לפגוש הבוקר חבורה של נשים כיפיות, מלאות שמחה, יצירתיות ומפרגנות. התגובות שלהן לסדנה היו נפלאות, והנה שתי תגובות שפרסמו ברשתות החברתיות:

זה מה שרוית כתבה היום לאחר הסדנה:
"השתתפתי בסדנת צבעי מים היום.השתעשתי כמו ילדה בצביעה וערבובי צבעים, זו היתה הנאה צרופה של עושר צבעים כמו בחנות ממתקים. תרפיה באומנות."



וגם אלינה, שציירה את הציור הקיצי המשגע הזה, כתבה:
"תודה רבה על הסדנא-היה מעניין ומרומם נפש!"



אני מזמינה אתכן להצטרף לסדנת צבעי המים הקרובה, שתתקיים לשם שינוי בשישי בבוקר, ולא ביום חול, וזאת בעקבות בקשות רבות שקיבלתי מנשים שמעונינות להשתתף אך לא יכולות לעשות זאת באמצע השבוע בשעות הבוקר. 

עדכון, 11/2016: הסדנה הקרובה תתקיים ביום שישי 25/11, בין השעות עשר עד אחת במרכז תל אביב (ליד עזריאלי). מחיר ההשתתפות - 360 ש"ח (כולל חומרים וכיבוד). מספר המקומות מוגבל, על מנת לשמור על אוירה אינטימית ועל האפשרות להעניק לכל אחת את מלוא תשומת הלב .


לכל שאלה ולהרשמה, כתבו לי: irisfgl@gmail.com

3 תגובות:

  1. פשש בשביל נשים לא מנוסות הפתעת אותי עם הצבעי ואן גוך ;)

    השבמחק
  2. וואו, זה ניראה ממש יפה וכיף.
    הולכת לצייר פירות כל החג!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...