יום רביעי, 19 ביולי 2017

מכירת גראז׳ סייל

מה אתן עושות בשישי הקרוב?
יש לי הצעה ממש מעולה בשבילכן!



בשישי הקרוב, ה- 21/7  אני עורכת מכירה מיוחדת ושמחה: שילוב של גראז׳ סייל בו אמכור מוצרים מהאוסף הפרטי שלי במחירים מצחיקים ממש, וגם את כל מוצרי החנות שלי בהנחות גדולות ויוצאות דופן.

המכירה תתקיים בחלל יפהפה במתחם התחנה הכיפי ליד נוה צדק בתל אביב. איזה מקום נפלא להעביר בו את שישי בבוקר :)
יש במתחם התחנה שפע חניה, מקומות מעולים לשתות ולאכול לפני או אחרי המכירה, והכי מדליק - איך שיוצאים מהמכונית, מקבלים ״מכת״ רוח לפנים הישר מהים שמאחוריכן - תענוג עילאי!

אז חונים, נכנסים למתחם, נהנים  מהעצים, הערוגות המטופחות, מהארכיטקטורה, הריצוף היפהפה - ומרגישים הכי קרוב לחו״ל שאפשר בבוקר חם ותל אביבי (ככה אני הרגשתי בסיור מקדים שערכתי השבוע). פונים ימינה אחרי החנות של מיכל נגרין - ומגיעים ל Sculla  בית הספר להום סטיילינג  - חלל יפהפה ומעוצב באופן נעים כל כך שתואם את רוח המתחם ההיסטורית. אגלה לכן סוד: תכננתי את המכירה הזו במשך חודשים, ורק לא מצאתי את הלוקיישן המתאים. עד שראיתי אותו, וידעתי שאפשר לצאת לדרך!



המכירה, כאמור, מורכת משני חלקים - בצד אחד תוכלו למצוא המון מוצרי יצירה מהאוסף האישי שלי שיימכרו במחירים ממש מצחיקים - בין 2-20 שֿח, ויהיו שם דברים שווים ממש!
ניירות יפהפיים לסקראפ, בדים, סרטי בד, צבעים, חותמות, פאנצ׳ים, סטים של צבעי עפרון, טושי מרקרים לאיור מקצועי, חבילות מדבקות יפהפיות ומיוחדות, ניירות דקופאג׳, שבלונות, ועוד ועוד. מדובר על מאות מצרים - רובם חדשים לגמרי או כמעט, שיימכרו במחירי זולים מאוד , בין 1-20 ש״ח.

ובצד השני של החדר תוכלו למצוא את מוצרי החנות היפהפיים שלי - ערכות יצירה, משחקים, חומרי אמנות - הכל ממיטב המותגים, מוצרים שאני אוצרת ובוחרת בקפידה רבה לחנות האינטרנט המיוחדת שלי - רק שבאופן חד פעמי, הכל יימכר בהנחות גדולות שבין 15 ל- 40 אחוזי הנחה: טושים הכי טובים שיש, פאזלים מרהיבים שהם רב מכר היסטרי מתמשך בחנות, ערכהת הספירוגרף הנוסטלגית והאהובה, ערכת תפירת פינוקים מתוקים מלבד- כולם ועוד רבים טובים יהיו במכירה.









זה בהחלט לא מבצע שאפשר למצוא בחנות לעיתים קרובות, ומדובר גם על המוצרים החדשים ביותר, שהגיעו רק השבוע לחנות.




אז מצפה לנו בוקר מקסים, בלוקיישן יפהפה, עם מוצרים משמחים ומשובחים ממש, במחירים שנעים על הציר שבין מצחיק למעולה, ואני אשמח מאוד לפגוש אתכן שם ולהכיר פנים אל פנים, או פשוט להפגש שוב :)



המכירה מתקיימת ביום שישי 21/7, במתחם התחנה בתל אביב, = בין השעות 10-15.
מיקום מדויק: בית הספר Sculla. מאחורי החנות של מיכל נגרין.
לכל שאלה - כתבו לי או התקשרו irisfgl@gmail.com 0543051344

חשוב לדעת:  התשלום במזומן או בשיקים בלבד, לא תהיה אפשרות לשלם באשראי במכירה.

רצוי לאשר הגעה ב עמוד הארוע בפייסבוק 

וזה אתר החנות שלי -  Colourful way shop

נתראה בשישי :) איריס

SaveSave
SaveSave
SaveSave
SaveSave

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...