יום חמישי, 9 ביוני 2022

פרק חדש בפודקאסט - עם אירה חרקובסקי דותן

 

אתם כבר יודעים שיש לי פודקאסט חדש!


הוא נקרא דרכים נפגשות, ובכל פרק אני פוגשת בו אשה יוצרת אחרת וביחד אנחנו מתבוננות על על הדרך היצירתית היחודית שלה ועל נקודות המפגש ביננו.

 

לכל פרק יש גם נושא על, שאני מתאימה אישית לפי האורחות. הפעם דברנו על נדיבות. כשתשמעו את אירה חרקובסקי דותן, האורחת בפרק, תבינו למה בחרתי דווקא בנושא זה. 

 

היה בין אירה וביני מפגש מרתק ועמוק ומרגש עד מאוד, ושתינו יצאנו ממנו בהיי.

אני ממליצה לכן להאזין, ולשתף את מי שיכולה להתעניין בזה ולהנות מזה גם. מזמינה אתכן גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק.
וכמובן שאשמח אם תכתבו לי ותספרו מה הפרק עורר בכן. 
 
אפשר להאזין באפל פודקאסט, ספוטיפיי פודקאסטס או בקישור זה: 
https://drkym-npgshvt.simplecast.com/episodes




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...