יום ראשון, 20 בנובמבר 2022

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

 

לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי.




בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בשיחה של שעות רבות לפני, תוך כדי ואחרי.
היתה לי חויה מדהימה לפגוש אישה כמו עדי, חשבתי שיהיה מעולה, בפועל היה הרבה הרבה יותר עוצמתי וטוב מזה<3
שיחת נפש עם אישה לא רגילה שמיטיבה לראות מעבר לגלוי. דרך עדשת המצלמה ובלעדיה. והנה הקישור לפרק, ואפשר גם לכתוב ״דרכים נפגשות״ בספוטיפיי או אפל פודקאסטס.


אני מקווה שכשתקשיבו לפודקאסט תקבלו גם אתם חלק ממה שאני חשתי במהלך ואחרי המפגש עם עדי - השראה, דחיפת עידוד, חיבוק. ובבקשה ספרו לי מה חשבתם אחרי שתקשיבו ❤ אני כל כך מקווה שזה יעשה לכם טוב כמו שעשה לי.
ואשמח אם אם תעזרו לי להפיץ את הפודקאסט לעוד אנשים שיכולים להנות ממנו.
שבוע מקסים, איריס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...