יום שישי, 28 באוקטובר 2011

טפטים עם קריצה בסבתא סטייל

סטודיו Ditte ההולנדי הוקם בשנת 2005 ע"י Marieke Dirks ,Natasja Heesbeen ,Endry van Zwam.
הם מצהירים כי אחת המטרות שלהם היא להעניק טאץ' נוסף לחפצים ולעיצוב חיי היומיום: סיפור, אלמנט מתרבות אחרת או טוויסט שגורם לנו לעצור לרגע ולחשוב. הם מאמינים בחלומות, תשוקות וחלומות. נפלא, גם אני :-)

המוצרים שלהם נעים על טווח הטקסטיל-נייר-בד, ומשופעים בהדפסים מקוריים. אני בחרתי להביא דוגמאות לטפטים, אך באתר ובחנות האונליין ניתן למצוא מוצרים נוספים.

אם קיר מכוסה בצלחות פורצלן זה כוס התה שלכם (האהאהא) אז אני יש משהו בטפט היפה והמקורי הזה שידבר אליכם: הוא מגיע בגווני כחול הולנדיים טיפוסיים או בדגם צלחות וינטאג' צבעוניות.


זוכרים את ה"פרסים" של פעם? אותם גליונות נייר מודפסים וחתוכים עם דוגמאות של מלאכים, ילדים עובדים בגינה, שפני פסחא ועוד?
 אז ב"דיטו" השתמשו גם בזה כרעיון וינטאג' מוצלח במיוחד לטפט. יכול להיות  מקסים בקיר אחד של חדר ילדים או בוטיק וינטאג' למשל...

 

 וחמוד לא פחות, טפט רובוטים :


תגובה 1:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...