יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

בתי בובות כפי שלא הכרתם


קשה לעמוד בפני בית הבובות הזה.
יש בו כל מה שאפשר לחלום עליו בבית אמיתי, לא כל שכן בבית בובות מיניאטורי - רהיטי וינטאג' של מיטב המעצבים, imac, Xbox,  וציורים בסגנון ארט דקו. יש פה תאורה חשמלית ואפילו המקרר נפתח לרווחה. הושקעו פה אלפי (כן, זו לא טעות) שעות של עבודה, והמעצבת, איליין שאו מקווה שהוא יהיה הזרז של חזרת תור הזהב של אספנות בתי הבובות.






בית אמרסון, המעוצב ע"י חברת BRINCADADA, הוא בית בובות בחשיבה ידידותית לסביבה. הוא פתוח מאוד ומואר טבעית ע"י אור השמש, ויש לו פאנלים סולריים, עיצוב הפנים כולל דלתות הזזה מזכוכית, ואח. הבית בנוי מחומרים ידידותיים לסביבה ולילדים, ומסתבר מביקור באתר החברה שהוא אפילו בהנחה של חמישים אחוז השבוע :-)
כמו כן הם מציעים שני דגמים מעוצבים נוספים - הראשון - בית BENETT - בסגנון דה סטיל -
עם הדגשה אסימטרית של קווים ונפחים בשחור ולבן , והשני - בית DYLAN בהשראה מינימליסטית.



Bennett House  kids toys
אני, אישית, משוגעת על השטיח בסגנון וורנר פנטון. הראיתי בד בעיצובו, בסגנון דומה, כאן-



Minimii היא חברה דנית שמעצבת בתי בובות במראה ריאליסטי, ושמה דגש על עיצוב על זמני, מינימליזם וסטייל.
הם מתבססים על עיצוביו של המעצב הדני הנודע ארנה יאקובסון. זהו דגם נאמן למקור של ביתו אותו תכנן בעצמו, עם פריטי הריהוט הנודעים שלו: כסאות EGG ו SWAN.




בית בובות מקסים , בעיצוב אישי, אפילו ניתן לאמר פואטי, שעיצב ג'ואל מ MADEBYJOEL.COM/
כדאי להכנס לאתר ולראות עוד תמונות נפלאות.





המעצבות של חברת MINIIO מקבלות השראה מחומרים, עיצובים וצבעים של עולם המבוגרים ומיישמות את זה בבתים לקטנים. הסטיילינג שלהן מזכיר קצת מאיקאה, וקצת מחברות עיצוב עכשוויות, הוא צעיר, נקי, משעשע, בהיר וכיפי.


 
  


M112 POD הוא גרסה מוקנת פי 12 של קונטיינר שהפך לחלל מגורים, ניתן להתאים לו מגוון פריטי רהוט, ולמעשה הוא משמש כתיבת תצוגה שיקית לפריטי ריהוט מיניאטורים של אספנים. ניתן לערום מיכלים שונים בצורות מגוונות. מבחר הצבעים גדול.





בית הקליידוסקופ הוא אחד מבתי הבובות הידועים בעולם.
הוא פרי שיתוף פעולה בין חברת BOZART TOYS, האדריכל פיטר וילרייט והמעצבת והאמנית לורי סימונס.
זהו בית מודרניסטי ביחס של 1:12 עם קירות שקופים וצבעונים שניתן להתאים לו פריטי ריהוט מתוך קולקציות של מיטב  המעצבים כגון קארים ראשיד, דקוטה ג'ונסון, רון ארד, ועוד.. ניתן גם להציג בו ציורים וצילומים של מיטב האמנים,
שמו ניתן לו כמובן בשל משחקי האור והצבע שהדלתות הנפתחות זו על זו יוצרות.




2 תגובות:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...