יום חמישי, 5 באפריל 2012

סבונים כהשראה

סבונים יפים ואיכותיים הם פינוק אמיתי. הם משמשים אותנו ברגעים פרטיים ושקטים של פולחן הנקיון שלנו, במקדש הפרטי שלנו - חדר האמבטיה. כמה רגעים של שקט, מגע נעים על פני העור, מים חמימים שוטפים וריחות נעימים ומרגיעים ממלאים את האויר... תענוג...
גם לאריזות הסבונים יש חלק גדול בחוויה. מעצבי האריזות מיטיבים לשלב בהן אלמנטים שמעוררים את חושינו, בנוסף לריח המזמין הבוקע דרכן.

אני רוצה לחלוק עמכם כמה עיצובים  מתוך מבחר אינסופי ומתחדש תמיד של סבונים שאני מוצאת יפים ומעוררי השראה ואז לעבור לדוגמאות של עטיפות מושכות באופן מיוחד, מהן ניתן לשאוב השראה וללמוד איך לארוז בבית בצורות יפות ומזמינות סבונים קנויים, ולפנק באמצעותם את האורחים או להעניק כמתנה יפה של תשומת לב. ואם מישהו מקבל חשק לרקוח את סבוניו בעצמו: באתרים רבים מציעים תבניות יציקה מרהיבות למכירה, ובאתרים רבים עוד יותר מלמדים כיצד להכין סבון ביתי בפשטות וקלות - למשל כאן:

סט סבונים בעיצוב מקסים ובשילוב צבעים יפהפה ומרגיע 


את הסבונים היפים האלה ומדריך להכנתם תמצאו כאן


אני אוהבת מאוד עיצובים באותיות. כמה נחמד שהטרנד הגיע גם לחדר האמבטיה.


הדרכה מקסימה של בלוגרית שהחליטה לפנות את המקרר ולהשתמש בתכולתו ליצירת סבונים.
יפה, בריא, חסכוני ונקי... תרתי משמע


רגע של שקט...
פשוט התאהבתי...
דוגמא נפלאה לסבון שהיה גורם לי לעצור לרגע בריטואל הקבוע של הכנה לשינה בחדר האמבטיה, ולהרהר קצת...

מיידלע (כן, היא משלנו), מכינה יופי של סבונים. יש להם קסם של פעם ומסרים מתוקים... תראו בעצמכם

סבון איכותי עטוף באופן מקורי ויפה. פשוט, אבל מסוגנן, שקל יחסית להכין וריאציה משלנו בבית:
שני ניירות עטיפה בדוגמה משלימה, חבל דק, תגיות מסוגננות, אפשר אפילו לגזור מילות השראה ממגזין או גלויה
  - וגם סבון קנוי מהסוג הסטנדרטי יראה כמו מיליון דולר.

סבוני נוסטלגיה - כשמם כן הם: סבונים אורגניים באריזות רטרו מתוקות עם שמות מעולם הילדות


נראה לי שהבנתם כבר שסבונים בסגנון נוסטלגי עושים לי את זה -
סבונים  בעבודת יד, ניירות משי שקופים מעט עם הדפסים בוטניים גדולים, ותוויות מעוצבות בסגנון וינטאג'

ניירות דקורטיביים ודקיקים, וחבק נייר מודפס -  אפשר ומומלץ לנסות בבית...
השילוב של שחור ולבן בהקשר הזה מוסיף הרבה אלגנטיות ושיק, ולהוסיף אלמנטים פריסאיים מעולם לא גרם שום נזק ;)


זוכרים את הוואשי טייפ? דוגמא מקסימה ופשוטה להפליא לאריזה ביתית של סבונים קנויים או בהכנה עצמית.
יופי של מתנה. מי שרוצה לקנות את הסט המוכן, ימצא אותו כאן...

עטיפות בד למראה אקולוגי וקליל, וקשר קז'ואלי.
סבונים יוקרתיים עטופיםים בבדים מודפסים ביד של Thea and Sami


כמה דוגמאות שהכנתי כדי להדגים כמה כיף לארוז בבית סבונים קנויים ואיכותיים. כמובן שאם הכנתם סבון בעצמכם - השמחה וההנאה גדולות אפילו יותר.
כאן למשל עשיתי שימוש בקרטון גלי, חבל דק, נייר מסוגנן ואיכותי, סרט קטיפה וכפתור בסגנון וינטאג'.


אפשר לחילופין להשתמש בתוכנות גרפיקה
 ולהתאים את הרקע, הגודל, והטקסט לאוירה אותה מבקשים ליצור.


או פשוט להשתמש בתמונות וינטאג' מאוספים המוצעים באינטרנט.
שממנו לקוחה התמונה הזו, ואפילו המלצתי עליו בעמוד הפייסבוק של הבלוג


תוית טואלטיקה עתיקה על נייר משי ורוד בשילוב סרט קטיפה בגוון המתאים יצרו את אוירת
סבון התמרוקים המפנקת. תוסיפו את ניחוחו המשכר של הסבון הטבעי,
ותבינו כמה נעימות יש כאן...


אז אם גם לכם יש עכשיו השראה להכין עטיפות סבונים מעוצבות ומיוחדות, אתם יכולים לפנות
 לאתרים המציעים תמונות וינטאג', ולהשתמש במוצרים זמינים הנמצאים בבית -
ניירות עטיפה, דפים מעוטרים בסגנון מיוחד - החל מדוגמאות עיתון של פעם וכלה בדפי תוים או
עמודים מספר ילדים קסום שכבר אין בו שימוש - סרטי בד, גומיות, וואשי טייפ, כפתורים, מדבקות,
פרחים מיובשים ומה לא בעצם? 
תופתעו לגלות אילו שילובים יפים ניתן ליצור מהדברים הזמינים הללו.
אתם מוזמנים גם לשלוח לי דוגמאות: irisfgl@gmail.com - אשמח להתפעל :)

גלריית הסבונים בעמוד הפייסבוק של הבלוג ממשיכה להתעדכן לעיתים קרובות. 
בקרו בה מדי פעם ותגלו סבונים חדשים ומעוררי השראה מרחבי העולם.

4 תגובות:

  1. פוסט מקסים וריחני,
    חג שמח!
    יערית

    השבמחק
  2. פוסט יפהפה!
    תאווה לעיניים - בא לי לקפוץ לאמבטיה!
    אישית אני מכורה ל"ל-אוקסיטן" הצרפתים ומפנקת את עצמי כל שלושה שבועות בסבון חדש במחיר מופקע...
    חג שמח :)

    השבמחק
  3. איזה פוסט יפה, מאוד אהבתי...
    חג שמח

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...