יום ראשון, 12 במאי 2013

פוסט אורח: מיתוג אישי וקסום לחתונה

כאשר חיפשתי כותבים-אורחים לכבוד עונת החתונות, הראשונים שפניתי אליהם היו המיתוגיה  - מחלקת המיתוג הנהדרת של גן הארועים נוטף הסטייל והקסם - הבאר של סבא.
כל מי שהתחתן בשנים האחרונות, או התארח בחתונות כאורח מן המניין מכיר בוודאי את הבאר של סבא - גן ארועים יפהפה ומלא שיק שבגינה הנפלאה שלו מסתתרות שכיות חמדה רבות. כעת נוספה לו גם מחלקה חדשה ויחודית - המיתוגיה
צוות המיתוגיה אמון על מיתוג גרפי של אירועי קונספט יפהפיים ומקוריים - החל מהזמנות, דרך שלל מוטיבים בעיצוב השולחן ועד למיתוג כולל של אירוע רב משתתפים.
אז קבלו את המיתוגיה של הבאר של סבא, ושיהיה במזל:)


שלום, אני נאוה דרוטמן מהמיתוגיה. כיף גדול להתארח בבלוג Colourful Way.

עד לפני מספר שנים, פרויקטים מעולם ה-DIY  היו נחלתן הבלעדית של  קראפטריות מנוסות עם ידי זהב וגישה לחומרי גלם חלומיים. בימינו, כהמשך ישיר למהפכה שמתחוללת בשנים האחרונות בענף האירועים ולטרנד ה-DIY  וכמובן הודות לשלל  חומרי הגלם היפהפים ומעוררי ההשראה שעשו עלייה וזמינים היום בחנויות - הדרך אל אירוע ממותג ושיקי בסגנון עשו-זאת-בעצמכם הפכה לקלה ונחשקת.

אחד השלבים הכיפיים והמרגשים ביותר בהכנות לאירוע הוא בחירת ההזמנות. פיסת  הנייר עם השמות והתאריך "מפילה את האסימון" ומעוררת את הפרפרים בבטן. הדרך היחידה להפוך את המעמד הזה למרגש אפילו יותר, היא הכנת הזמנות בשיטת 'עשו זאת בעצמכם', ולכן, אנחנו גאים להציג בפניכם פרויקט הזמנות חתונה שיפילו לסתות ויגרמו לאורחים שלכם לספור את הדקות עד לחתונה. כן, ממש ככה.
התהליך פשוט להפליא, והדבר היחיד שיש להקפיד עליו באמת הוא איכות החומרים וההתאמה ביניהם, כי זה בסופו של דבר מה שימנע מהתוצר הסופי להראות כאילו נוצר בין כתלי מתנ"ס שכונתי, ולהיות הההזמנה השיקית ונוטפת הסטייל שבה אנחנו חפצים.
אנחנו בחרנו להשתמש במוצרי הנייר של Yooletta  - מותג בוטיק למוצרי נייר המיובאים מכל רחבי העולם. אחד ממוצרי הדגל שלהם הם ניירות יצירה של המותג האמריקאי Cavallini, הניחנים באיורים מדהימים במגוון אינסופי של סגנונות. איכות החומרים של המותג הצעיר היא בין הגבוהות ביותר שניתן למצוא בארץ כיום.


נתחיל ביצירת מעטפה מעוצבת:
בשלב הראשון, יש לבחור את גודל ההזמנה ובהתאמה - את פריסת המעטפה. כאן תוכלו למצוא  מבחר פריסות מעטפה להדפסה. חשוב מאוד לבדוק את ההתאמה בין גודל ההזמנה לגודל המעטפה. לאחר
מיקום פריסת המעטפה על גבי הנייר המעוצב, חותכים בדיוק ובזהירות ומדביקים על פי ההוראות.
הערך המוסף ביצירת מעטפה באופן עצמאי הוא האפשרות לבחור כל טקסטורה, צבע או סגנון של נייר. הרשו לעצמכם להתפרע וליצור מעטפה יוצאת דופן. אנחנו עשינו שימוש בנייר מדגם זה





וכעת ניגש לעיצוב ההזמנה:
הדפיסו את נוסח ההזמנה במדפסת הביתית שלכם. שימו לב: מכיוון שאיכות ההדפסה במדפסות ביתיות יכולה להיות מעט נמוכה, עדיף לבחור בדיו שחור, שנראה נקי ומקצועי. הדביקו את הטקסט במיקום הנכון, ועטרו את צידה השני של ההזמנה בעזרת חותמות (ודיו שחור).  את הטאצ' הסופי יתן סרט בגוון קונטרסטי להזמנה.
  
 




וכעת, לאחר שיש ברשותכם הזמנת חתונה מעוצבת עם הטאצ' האישי שלכם (כל כך חשוב!) דעו לכם שפתחתם תיבת פנדורה, משום שהזמנה מהממת היא דלת הקסמים למיתוג אירוע מלא ומושלם...
והנה טעימה משלל רעיונות נוספים לארוע ממותג שניתן להכין בקלות רבה על פי אותם עקרונות, תוך שימוש באותה משפחת חומרים ולהעניק לאורחים חווית ארוח מושקעת ושלמה.

שקיות מתנה ממותגות ובתוכן שי או מזכרת נחמדה


פלייסמטים וחבקי מפיות ממותגים בסגנון הארוע
(מתאים כמובן אפילו לארוח ביתי או לימי הולדת חגיגיים, ולא רק לחתונות)

תווית יין בעיצוב אישי שיכולה לשמש גם לסימון השולחנות בארוע

  ואפילו קשים עליזים עליהם תוכלו להוסיף כל מסר אישי



אם חפצה נפשכם בהזדמנות ללמוד מהטובים ביותר ולקבל טיפים של מאחורי הקלעים למיתוג אירוע מושלם, תשמחו בוודאי לדעת שישנה סדנא כזו  - במיוחד בשבילכם.
הסדנא תיערך בחיק הגן הקסום של הבאר של סבא במוצאי שבת ה-15.6 בשעה 20:00. לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לנאוה 052-8239671 ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק של המיתוגיה


4 תגובות:

  1. וואו! פשוט מקסים!
    מאיפה משיגים את הקשים היפים?
    תודה על השיתוף!

    השבמחק
  2. מקום עבודה חלומי....

    השבמחק
  3. איזו הפקה מושלמת!

    השבמחק
  4. וואו! פשוט מקסים! חבל שלא ראיתי את זה לפני החתונה שלי...

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...