יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

האיורים של מיכל גל-מרקו

אני מאוד אוהבת איור, וגם נהנית לאייר בעצמי. עם זאת אני חייבת להודות שרק לעיתים רחוקות אני מרגישה חיבור רגשי של ממש לאיוריהם של אחרים, ובדרך כלל פשוט חווה הנאה ויזואלית מהצבעוניות, הפאטרנים או הקווים האקספרסיביים. ולכן, כשנתקלתי באיוריה של מיכל גל-מרקו, הופתעתי. הם תפסו את עיניי ביופי, ברוך ובעדינות שלהם, אבל בה בעת גם נגעו לליבי באופן מיידי. הרגשתי שאני מכירה כל אחד ואחד מהם, כאילו ציירתי אותו בעצמי, מתוך העולם הרגשי שלי. מייד הרמתי את הטלפון וחייגתי למיכל, הייתה לי הרגשה שאני צריכה לדבר איתה. מיכל מתוקה ועדינה בדיוק כמו האיורים שלה, והשיחה הייתה מעניינת וכיפית. היא ספרה על ההחלטה שלה להתמקד כל כולה באיור ועל הקושי להכריז לעולם שמעכשיו זה המקצוע שלה. מי מאתנו לא מכיר את חוסר הבטחון שמלווה כל פריצה גדולה של האני האמיתי שלנו החוצה? תוכלו לקרוא עוד על כך גם בבלוג הטרי והחדש שלה, אני מצאתי בדבריה ובבלוג שלה נקודות המוכרות להפליא מהדרך שאני עברתי, מה הפלא שהאיורים שלה גם מרגישים לי כל כך מוכרים? :)
אני מאחלת למיכל דרך צלחה ובטוחה שהיא תצליח בגדול, ואתם מוזמנים להנות מהיופי הזה, ואף לבקר בחנויות שלה במרמלדה מרקט וגם באתר אטסי, שם היא מוכרת גלויות, חישוקי רקמה מאויירים וכיסויי אייפון משגעים. 
















7 תגובות:

  1. אני מבינה את ההתלהבות, האיורים נפלאים!

    השבמחק
  2. באמת מקסים! איורים יפהפיים. איזו מוכשרת!

    השבמחק
  3. רק בשביל כזה כיסוי שווה להחליף לאייפון!!וואו!

    השבמחק
  4. איורים מדהימים! מתה על האיורים של מיכל!

    השבמחק
  5. פשוט מקסים ומיוחד במינו :-)

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...