יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

לחבר את הנקודות - הגרסה למבוגרים בלבד...

פזית, שמעדכנת אותי על טרנדים מדליקים במיוחד, עדכנה אותי לגבי הדבר הבא. האמינו או לא: צבעי צביעה - פאסה, ספרי חברו-את-הנקודות הם הלהיט החדש החדש.

זוכרים את הנקודות הממוספרות שיש למתוח בינהן קוים ולגלות איזה ציור מסתתר שם? תוסיפו להם עוד אלף נקודות פחות או יותר, ותקבלו את הדור הבא!


קוראים לזה Extreme dot to dot וחרף השם האקסטרימי אין מדובר בפעילות חוץ מסוכנת, אלא בעיקר במאמץ ליד ולעיניים. מחברים אלפי נקודות לכדי ציור מדליק אחד, ומכיוון שלרוב מדובר גם על דפים גדולים במיוחד או אפילו פוסטרים - אפשר גם לצבוע ולתלות ברוב גאווה.


דוגמאות מאתגרות ונהדרות במיוחד תמצאו בספריו של המעצב והאמן Thomas Pavitte. הוא יצר כמה ספרי נקודות, כשהמגניב ביותר הוא ספר ענק המאגד דיוקנאות אמנותיים של אייקוני תרבות מפורסמים. בוודאי תזהו את הדיוקן הנשקף אליכם מהסרטון הבא:








מי שהתנסה באתגר הנקודות, מדווח שמדובר בפעילות מרגיעה, המגבירה את הריכוז ואף דומה למדיטציה. שמעתי רבים המעידים שגם ספרי הצביעה (הטרנד הלוהט הקודם) גורמים לתחושה דומה, ואם כך - זוהי רק סיבה טובה עוד יותר להשתדרג לעולם הנקודות, וממנו להמשיך ולצבוע,ועוד איך לצבוע... תראו לאילו מקומות אמנותיים וצבעונים אפשר לקחת את היצירות המנוקדות:

 כל היופי הזה מחשבון האינסטגרם הזה


גם הציור יכול להיות צבעוני, כל קבוצת נקודות זוכה לטוש אחר...
התמונה מחשבון האינסטגרם של פוויט


עכשיו, דמיינו פוסטר ענק, ענקי, עם יותר מ-6000 נקודות. גם את הגברת בוודאי תזהו, אבל אל תחשבו שזה הופך את האתגר לקל יותר. 



גם הפוסטר הזה הוא פרי יצירתו של פוויט, ואכן העדפתי להתמקד במוצרים שלו בפוסט זה, אך כל ביקור קצר באמזון ודומיו יבהירו לכם שמדובר בתעשייה ענפה ומגוונת מאוד, ואם אני לא טועה, היא עוד תלך ותגדל...


לאתר של תומאס פוויט לחצו כאן, ותשמחו בוודאי לגלות שהוא מציע ספרי נקודות בנושאים מגוונים - חיות, אמנות, בניינים ועוד  - והכל קולי להפליא ומזמין אינטרפטציה אישית ואמנותית, ולא רק קו שחורים בפיילוט :)


המשך שבוע נהדר, איריס


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

רוצות להשתתף בסדנאות היצירתיות, הצבעוניות והכל כך כיפיות שלי? לחצו כאן לכל הפרטים




9 תגובות:

  1. נראה מגניב! נחכה שיגיע לארצנו הקטנטונת :)

    השבמחק
  2. איזה יופי! יש לך רעיון איפה אפשר להדפיס כמה בחינם?

    השבמחק
  3. מהמם! עדיין לא מיציתי את טרנד הספרי צביעה אבל זה לגמרי נכנס לווישליסט!

    השבמחק
  4. וואי... מתה על זה!!
    איפה קונים??

    השבמחק
  5. וואו איזה פוסט מטורף.
    טוב, הנה ההתמכרות החדשה

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...