יום שישי, 18 בינואר 2013

מצב רוח להתעמלות

ספורט הוא דבר נהדר, זה ברור, אבל מה לעשות שלא תמיד הוא נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו? אני מאמינה גדולה באביזרים. נעלי התעמלות מדליקות, טישירט נעים במיוחד ומכנסי ספורט מחמיאים (ורצוי עם הרבה  ורוד זוהר) עושים לי חשק לצאת להליכה או לשיעור ספורט יותר מכל דבר אחר. 
אם גם אתן כמוני, נראה לי שתהנו מהמקבץ הבא...
ושיהיה שבוע נעים וספורטיבי :)
1.מזרון יוגה של סטלה מקרטני עבור אדידס.
כמו המשפט המפורסם מהסרט ג'רי מגווייר "you had me at hello", כך בדיוק אני חשה לגבי סטלה -
you had me at Mccartney.
המחשבה התמימה להפליא והמוטעית כמובן שהבת של סר פול היקר תפרה במו ידיה פריטים מיוחדים עבורי, מטשטשת את שיקול הדעת של גרופית ותיקה כמוני. אבל באמת שזה לא הכל... אני אוהבת מאוד את העיצובים שלה, והקולקצייה שהיא מעצבת מדי עונה לאדידס נחשקת ביותר. 

2. ושוב - בגד ים בעיצוב סטלה מקרטני עבור אדידס

3. נעלי ניאון של מייזון מרטין מרג'יאלה

4. נעליים בסגנון אמנות רחוב - Adidas Adicolor Black Series 2 H

5. סווטשרט מליין הלבבות הגרפיים של אדידס

6. טי שירט מדליקה עם הדפס של כריכת מגזין ווג: אופנה ונוחות בעסקת חבילה

7. נעלי ריצה מתוקות  - asos.com

8. בקבוקי מים מדליקים עם מסרים מעצימים - ויקטוריה'ס סיקרט

9. לשחק טניס זה חלום ישן שלי. גם המוצרים של Kate Spade הם חלום.  אולי החורף אשלב בינהם:)

10. תזכורת מצוינת לסדרי העדיפויות הנכונים בחיים: התעמלות לפני טלויזיה...

תגובה 1:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...