יום חמישי, 24 בינואר 2013

הסדנאות שלי - חלק ראשון


סדנת וואשי וואו שאורכה שלוש שעות מתקיימת בחלל עבודה מקסים הצופה לים במתחם "בית בנמל" בנמל תל אביב.

הסדנאות זוכות לתגובות חמות והן מענגות וכיפיות ומהוות עבורי מקור גדול לגאווה. עד היום התקיימו כבר קרוב לעשר סדנאות, ומדי חודש מתקיימות סדנה או שתיים.

הסדנה הקרובה תתקיים ביום שלישי 7/5, בין השעות 10-13 ועלותה (כולל כיבוד קל  ומתנה) - 300 ש"ח
ההרשמה במייל: irisfgl@gmail.com 


חשוב לציין שאין צורך בנסיון קודם וקהל המשתתפות מגוון - החל מחסרות ניסיון עיצובי וכלה בנשים שעיצוב הוא המקצוע שלהן. אל דאגה! הסדנה מבטיחה תוצאות נהדרות לכל אחת, ויש בה הרבה מקום להבעה אישית, לצד טכניקה בסיסית וקלה וחומר גלם נפלא. יתרון נפלא נוסף של הסדנה הוא המינגלינג עם חבורת נשים כיפית, יצירתית ומעניינת. יש לי את הזכות וההנאה להכיר בכל פעם חבורה מקסימה ואפילו לשמור על קשר עם חלקן, באימייל, במפגשים שונים ואף בסדנאות נוספות שאני מעבירה.


פותחים את הבוקר עם נוף ים מרהיב ועם שתיה חמה, מיצים טבעיים ומאפי בוקר מצוינים.
במהלך הסדנה נלמדות טכניקות פרקטיות, כיפיות וקלות ליישום גם בבית, על גבי רהיטים, קירות, מוצרי נייר
וחפצים שונים. על השולחן נפרש מבחר עצום של גלילי וואשי טייפ צבעוניים ויפהפיים, לשימוש חופשי במהלך הסדנה, ובכל תרגיל מתווספים חומרי יצירה מעניינים ורלבנטיים.


בסדנה נעבוד על שלושה פרויקטים:
עיצוב אישי של לוח השראה משעם, מדבקות קיר גדולות וסט ניירת (כרטיסי ברכה, מעטפות,סימניות, שלט לדלת וכו'). בסיום הסדנה מקבלת כל משתתפת שני גלילי וואשי טייפ במתנה, וניתן לרכוש גלילים נוספים ממבחר גדול ומגוון.


בתמונה: דוגמה קטנה ממבחר הגלילים החדשים שיתווספו לסדנאות הקרובות. 
בכל סדנה אני מחדשת את מבחר ומגוון גלילי הוואשי טייפ (למעלה ממאה וחמישים גלילים)
ורוכשת את הדוגמאות המדליקות ביותר ממגוון יצרנים שונים. 
חלק מהדגמים ניתן לרכוש ישירות ממני עם סיום הסדנה או בחנות שלי ב"מרמלדה מרקט"
הההזמנה לסדנה שעיצבה חברתי המוכשרת ענבל זיסר:) 
אפרופו חברות - הסדנה היא מתנה נפלאה לחברה או קרובת משפחה, ותמיד מחמם את ליבי כשבוחרים
להעניק אותה למישהי אהובה. פנו אליי ושתפו אותי בדבר המתנה, וכלת השמחה תקבל גם צ'ופר ממני בסדנה. 


4 תגובות:

  1. איריס שלום, נרשמתי כחברת מועדון אבל לא קיבלתי כלום למייל. האם שמי רשום ??
    אורית רייטמן reitman10@walla.com

    השבמחק
  2. איריס שלום

    נירשמתי כרגע כחברת מועדון... הבלוג שלך מקסים!!!
    רציתי לדעת אם תהיה סדנת האשי וואשי גם ביולי
    הנכדה שלי בת ה-12 מגיעה מארצות הברית ואני רוצה לתת לה את הסדנה במתנה
    תודה
    טיבה ליבנה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי טיבה, כרגע לא מתוכננות סדנאות נוספות אחרי מאי, והסדנאות הנוכחיות ציועדות לקהל בוגר בלבד, אבל אם בכל זאת תהיה סדנה כזו - אשמח להודיע לך.

      מחק
  3. איריס היושי הסדנה שלך נעימה ויפה

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...