יום שלישי, 23 ביולי 2013

Colourful Way Daily


אני גאה לספר לכם על יוזמה טרייה, שנולדה ממש מתוך הבלוג, ושמה: Colourful Way Daily.
אני כל כך אוהבת לכתוב כאן ולחלוק אתכם את כל מה שמעורר בי יצירתיות והשראה, וכמובן שאני נהנית גם מהתגובות החמות שאני מקבלת כאן בבלוג, בפייסבוק, באימייל, ופנים אל  פנים, זה מחמיא כל פעם מחדש ואף פעם לא מובן מאליו. אתם - הקהל שבאמת מתעניין, אוהב ומפרגן נותן לי את הדלק לפרסם פוסט אחרי פוסט ולחדש כל הזמן.
אני מרגישה שבמהלך הזמן נוצרה קהילה אמיתית עם קוראי הבלוג וחברי הפייסבוק, קהילה שכל כך כיף לנהל בה שיחות, לשתף ביצירות, השראות ורעיונות, ולהכיר את האנשים מאחורי המקלדת. קהילה יצירתית, מלאת השראה ונעימה כל כך. וזו בדיוק הסיבה שפתחתי את קבוצת הפייסבוק חדשה -  Colourful Way Daily
הקבוצה נפתחה לפני פחות משבועיים, וכבר יש בה פעילות שוקקת. אנחנו מציגים את עצמנו ולומדים להכיר את החברים האחרים, חולקים תחומי עניין והשראות, מייעצים, תומכים ונהנים מאוד. וכל זאת באוירה שמחה, מפרגנת ומכבדת :)
אם גם אתם רוצים להיות חלק בקבוצה קהילתית ויצירתית שכזו, אתם יותר ממוזמנים להצטרף כאן.

ועכשיו לחדשות נפלאות:
אחת לחודש יתקיים מפגש תשע בכיכר - מפגש אינטרנט יחודי בו נארח אישיות יצירתית ומעוררת השראה, ונוכל לשאול את כל השאלות שמעניינות אותנו - סודות מקצועיים, טיפים שימושיים, וכד'. היום, יום רביעי 24/7 בשעה 9 בערב נפגוש על גבי מסך המחשב את Petit Gateau, הלא הן מיכל ואיוונה מלכות שולחנות הממתקים המעוצבים, המעבירות אפילו סדנה יחודית וחוויתית בנושא.
הנה הזמנה לארוע בפייסבוק, ונפגש מחר בתשע בכיכר :)  


2 תגובות:

  1. קסם של קבוצה. עם המון השראה, תודה לך.

    השבמחק
  2. איזה בעסה, פספסתי בשלוש שעות...
    רעיון מעולה, כל הכבוד על היוזמה!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...