יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

18תמונות המדגימות מדוע אנ'ליקה יוסטון היא אייקון סטייל

אשה עם עוצמה
השחקן הכי קול בהוליווד היה בן הזוג המיתולוגי שלה

 והיא אפילו יותר קולית ממנו ;-)
יש לה גנים מדהימים: גוף של פרימה בלרינה מצד האם, ודור שלישי ברצף של זכייה באוסקר (הכבוד של פריצי) מצד האב-ג'ון יוסטון, הבמאי האגדי

היא דגמנה למיטב הצלמים והמעצבים

היא נראית מדהים בשחור
אבל גם מדהים בלבן

היא מורטישיה אדמס


היא כל כך נשית שהיא מרשה לעצמה

להשתעשע עם פריטים גבריים
 כל צילום שלה משקף את רוח התקופה בה צולם
ואותנטי לחלוטין
היא דגמנה למיטב המעצבים, פה לדוגמא - ולנטינו, ווג איטליה, 72

 וגם פה
היא ילדת שנות השישים

שהתבגרה נפלא
אני נאלצת להזכיר שוב את הגזרה המדהימה שלה


ואת רוח התקופה (עם הצלם טרי ריצ'רדסון)
 
 מקור ההשראה לפוסט כולו. אין צורך במילים. בעיניי הכל מושלם בתמונה הזו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...