יום שני, 7 בנובמבר 2011

פוסט לאוהבי הספרים והעיצוב

איך אתם אוהבים את הספרים שלכם? מונחים על כל משטח פנוי או חבויים מאחורי דלתות הארון? מוצגים לראווה במשורה שולחן הקפה, או מסודרים לפי גובה/צבע/נושא?
למי שאוסף הרבה ספרים, כמוני למשל, סידור אסתטי שלא יוצר עומס ויזואלי גדול הוא אתגר לא קטן, אז הנה כמה פתרונות מרעננים לנושא:
הקלקה על תמונה תוביל למקור. היכן שהמקור אינו ידוע לי אמשיך לנסות לאתרו.
מדפי ספרים בחנות כלבו שוודית


עיצוב :  Eva Alessandrini & Roberto Saporiti, עבור חברת Saporiti



עמוד של ספרים שאינו מתמוטט בעת השליפה


חיפוש ספר הופך לחוויה

 Sean Yoo for Casamania


Sloom & Slordig

 

circular walking bookshelf, David Garcia
See-Saw bookshelf SHINE



 
Lincoln Kayiwa



הרעיון כ"כ מוצא חן בעיניי. אוהבת את הרכות, הגמישות, כל מה שאין בדר"כ בארון ספרים.


סידור לפי גושי צבע. ניסיתי בבית. מעולה. גם יפה, וגם מוסיף ריגוש לאיתור הספרים,
משום שמעלה מן האוב ספרים נושנים שפתאום שודרגו למדף בולט יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...