יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

חמים ונעים

כשמגיע החורף, וכולנו מתכסים בשכבות, גם הבית פתאום כמו דורש את שלו - עוד כרית או שתיים לספה, שמיכה נעימה להתכרבל מול הטלויזיה, ושטיחים בכל פינה, שיהיה נעים גם ברגליים. טכניקת הקרושה מככבת בחורף, ומוסיפה טאץ' רטרו עליז לבית ולמלתחה - מה מחמם יותר את הלב, תרתי משמע - מריבועים, פרחים, פסים וגלים סרוגים ועליזים בכל צבעי הקשת? אפשר ללמוד להכין לבד, ואפשר למצוא מבחר מגוון של פריטים מעוצבים בחנויות. הנה כמה רעיונות ופריטים מקסימים במיוחד בעיניי. מומלץ לצפייה עם גרביים עבות וספל תה מהביל :-)



































5 תגובות:

  1. מטורף כמה שזה יפה !!!!

    השבמחק
  2. תודה לקורא האנונימי שהפנה את תשומת ליבי שלחיצה על התמונה השנייה מובילה לקישור הלא נכון. העניין תוקן, והלחיצה תוביל למקור התמונה, כמקובל בבלוג.

    השבמחק
  3. קוראת, לא קורא
    וחבל שמחקת את התגובה שלי
    לא נתת קרדיטים בכלל ללוסי מattic24
    ניתןצ להבין שאלה עבודות שלך ?

    השבמחק
  4. אנונימית יקרה: כל תמונה בפוסט שולח אותך ללינק המתאים, כלומר - מקבלת קרדיט. אני מודה לך שתקנת אותי לגבי לינק שחזר פעמיים ומנע עקב כך מאחת התמונות לקבל את הקרדיט הראוי. כמובן שטיפלתי בכך.
    אף תמונה בבלוג, נכון לעכשיו, אינה יצירה אישית שלי. כולן תמונות אהובות עלי במיוחד של יוצרים נפלאים, שאני מוצאת שהן בעלות פוטנציאל להשראה לקוראי הבלוג. בקרוב יעלה פוסט שכולו תמונות שלי, מבטיחה שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבתי:-)

    השבמחק
  5. איזה יופי!רק חבל שאין הפניות של מי היצירה...

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...