יום שישי, 4 בנובמבר 2011

פינות יצירה ולוחות השראה

אני משוגעת על תמונות חללי עבודה של יוצרים ואמנים. אני אוהבת לראות איך הם בונים לעצמם מרחב פרטי, שמאפשר ומעודד את היצירה שלהם. אני מקבלת השראה מהרעיונות הקטנים והחכמים, מהקוריוזים, מהפירוש והמיקס האישי לסגנונות עיצוב ומפריטים מדליקים. לוחות ההשראה הם בעיניי הדובדבן שבקצפת - לכל  יוצר פתרונות יחודיים, וכמובן שהלוחות  עצמם מרתקים ומעוררי השראה.
לחיצה על תמונה תפנה למקור.

מנטרה יפה, לפתוח איתה את הבוקר
 
 לוק של לופט ניו יורקי ...

מיקס עליז של צבעים וסגנונות

שאבי שיק

מינימליזם. שימו לב לרעיון המצויין של לוחות הכתיבה כלוחות השראה

ארון אחסון מאורגן להפליא וחינני בזכות עצמו

פינת חלומית בחדר תפירה

פלטת צבעים עליזה ושיקית בהשפעה צרפתית


לוח השראה במחברת

פינת עבודה מינימליסטית שמתאימה לכל חדר בבית

פינת עבודה אקלקטית עם אופי חזק
 
את האופי של העיצוב מכתיבים חומרי
 הגלם של היצירה - סרטי הוינטאג' למשל. ופתרון האחסון - נפלא.

עיצוב צעיר ועליז. הלבן כבסיס והבדים מהווים את התוספת העיצובית הצבעונית.
חומר היצירה כהשראה לעיצוב החלל.
שולחן כתיבה הורס בסגנון וינטאג' ובגוון פיסטוק יהפוך כל חדר יצירה למתוק ביותר
ויכניס אותך למוד הנכון..
לוח השראה פשוט להכנה: חוטים, אטבים קטנים, וכמה מסמרים.

דוגמה נוספת לפינה מסודרת צבעונית עליזה. עם חומרי עבודה צבעוניים ושמחים,
בסיס לבן הוא כל מה שצריך לפעמים.

מינימליסטי, בסגנון מודרני עם טויסט וינטאג'.
 לוח ההשראה עשוי פיסת בד פשוטה ממוסמרת לקיר.





2 תגובות:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...