יום שלישי, 6 בינואר 2015

שקוף שזה מדליק

יש לי משחק חדש. כל שעה פנויה אני משחקת בו. קוראים לו סט דפי מדבקות שקופות בסגנון פופארט. מזל שזה מוצר שאני פיתחתי בעצמי ומוכרת אותו בחנות שלי, כי ככה יש לי אספקה שוטפת :) אבל האמת היא שחבילה אחת מספיקה בהחלט, אפשר לעשות איתה כל כך הרבה. 

בכל חבילה יש 16 דפי מדבקות שקופים. 12 מהם בגוונים חלקים יפהפיים ובוהקים, ו-4 דפים מעוצבים עם נקודות, ממש כמו אלה בתמונות הפופארט של רוי ליכטנשטיין...

הכיף האמיתי מתחיל כשמדביקים חתיכות צבעוניות שונות  בחפיפה קלה, כי אז הצבעים והדוגמאות מתמזגים באופן גרפי יפהפה... קצת מזכיר את אי דיוקי הדפוס של פעם, טרום העידן הדיגיטלי. 

ואפרופו עידן דיגטלי, מובן שאעפשר לעצב באמצעות תוכנת אילוסטרייטור או פוטושופ עבודות גרפיות בסגנון הזה בקלות ובדיוק רבים ביותר, אבל אין בזה את אותו קסם.  יש סרטון נפלא שראיתי לא מזמן, של אחת ממעצבות הטפטים בעבודת יד הידועות ביותר בעולם ,גברת בריטית מבוגרת שמעוררת השראה כמו מאה מעצבים צעירים גם יחד, בשם מרתה ארמיטג' (תוכלו לקרוא עליה בפוסט הבא שלי בבלוג PATTERN DAILY). קוראים לוידאו אודותיה " בחזרה ללוח הציור".  היא אומרת שטוב להיות ליד לוח הציור (במקרה שלה זה לוח, במקרה שלנו - שולחן יצירה), כי ליד המחשב הכל קורה מהר, אין מקום לשקוע בחשיבה, לצרופי מקרים, להתבוננות, אך ליד לוח הציור - הרעיונות באים! (אני משנה קצת את מילותיה המקוריות, שווה לצפות בוידאו המרגש ומעורר השראה הזה) -  וכאן גם טמון הקסן של העבודה עם משטחי הצבע הדביקים שלי... האמת היא שזה מה שאני עושה בימים האחרונים בכל דקה פנויה, כמהה לגלות עוד ועוד חיבורים בין צורות וצבעים, משכללת את :"כתב היד" של הגזירה שלי. 



זו היצירה הטריה ביותר. גיליתי שאין כמו גזירה ביד חופשית, אני לא צריכה שרטוט או סקיצה, הידיים שלי כבר
מתורגלות משנים של שרבוטים, אבל להשיג באופן ידני משטחי צבע חלקים ומושלמים כאלה - זה חידוש בשבילי:) 






שימו לב למפגשים בין הצבעים ולמשחקי השקיפויות, גם אתם אוהבים את זה? 




זו טכניקה שמאפשרת זריזות מירבית. את האיורונצי'יק הזה הכנתי בפחות מחמש דקות 




וגם את כל אלה ביחד. אני מאוד אוהבת את מה שקורה במפגש בין עלי הכותרת, וזה נתן לי רעיון להשתמש בדפי המדבקות האלה גם בסדנת הפאטרנס הקרובה שאני מעבירה, דפי המדבקה מאפשרים יצירת משטחים נפלאים ומדוגמים להפליא 




וכאן אפשר לראות בברור מה קורה כשדפי הנקודות פוגשים את הדפים הצבעוניים... 



צורות גאומטריות חדות וגם צורות אמורפיות ועגלגלות נראות מצויין כשעושים שימוש בסט הזה,
אבל שילוב בינהן, בעיקר בחפיפה של צבע על גבי צבע - נראה טוב במיוחד



הנה הצצה על הדפים, כאן לא ניתן לראות את השקיפות שלהם, כי הם כמובן מודבקים לנייר המשמש כגב למדבקה. 
גודל כל נייר - 15*21 ס"מ (A5 - חצי דף מדפסת ביתית), ויש 16 דפים בכל סט, חלקם בגוון אחיד, חלקם בשני גוונים וחלקם בדוגמאות נקודות דפוס בגוונים, גדלים וצפיפויות שונות

את הסט ניתן בשלב כרגע לקנות אך ורק בחנות שלי, ממש כאן,  והוא מגיע בתוך קופסה יפה ושימושית, שמאפשרת גם לשמור את גזירי הנייר הנותרים, כי אפשר לעשות שימוש בכל ס"מ, וחבל לזרוק את השאריות.

אני מבטיחה לכם שעות רבות של הנאה ויצירתיות גועשת עם הסט הזה,
מוזמנים להזמין לכם סט דפי מדבקות פופארט, ויותר ממוזמנים לשתף ביצירות היפות שלכם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...